beantwoord

klacht

• 19 december 2015
  • 19 reacties
  • 477 x bekeken

ik ben nu 4 weken lid van dit waardeloos tele2
de eerste 2 weken
werkt mijn digitale tv niet goed
vorige week
geen internet een nacht lang
en nu kan ik alleen maar Nederland 1 zien
mensen wordt niet lid van deze club
alleen ellende
icon

Beste antwoord door Ciana van Tele2 23 december 2015, 19:45

Hoi eduard01,

Jammer dat je zoveel problemen hebt met jouw aansluiting. Zullen we eerst kijken of we jouw probleem kunnen oplossen voordat je mensen oproept om geen klant te worden bij ons?;)

Zou je willen verduidelijken wat er niet 'goed' werkt aan jouw digitale TV? Hapert het beeld? Heb je problemen met het geluid? Heb je al geprobeerd om jouw https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/tv/tips-storingen/ ?

Ervaar je nog steeds problemen met jouw internet? Is dit alleen in de nacht (welk tijdstip) of ook overdag? En kan je inmiddels meer dan alleen Nederland 1 zien?

Groet, Ciana
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

19 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Hoi eduard01,

Jammer dat je zoveel problemen hebt met jouw aansluiting. Zullen we eerst kijken of we jouw probleem kunnen oplossen voordat je mensen oproept om geen klant te worden bij ons?;)

Zou je willen verduidelijken wat er niet 'goed' werkt aan jouw digitale TV? Hapert het beeld? Heb je problemen met het geluid? Heb je al geprobeerd om jouw https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/tv/tips-storingen/ ?

Ervaar je nog steeds problemen met jouw internet? Is dit alleen in de nacht (welk tijdstip) of ook overdag? En kan je inmiddels meer dan alleen Nederland 1 zien?

Groet, Ciana
Hoi eduard01,

Groet, Ciana

het is weer zo ver
na een monteur ging het weer een week goed
nu al weer storing met mijn digitale tv
en internet is ook al weer een stuk trager
hoera tele 2
grootste troep wat er is
Reputatie 2
Badge +2
Hee Eduard01,

Met alle respect; wil je graag geholpen worden of heb je dit topic alleen aangemaakt om te klagen? Ik vraag dit omdat je alleen maar onaardige opmerkingen plaatst zonder daadwerkelijk jouw probleem te omschrijven.

Ik ben hier om te helpen maar dat gaat alleen als je met mij werkt. Als je mijn hulp wilt hebben, ontvang ik graag de antwoorden op mijn vragen zodat ik jouw situatie in kaart kan brengen en je kan helpen. Als je alleen wilt klagen, verwijs ik je naar ons klachtenformulier zodat mijn collega's dit voor je kunnen oppakken. Je bent vrij om je mening te uiten in dit topic, maar zonder inhoudelijke informatie wordt het moeilijk om je te helpen 😞.

Laat me weten wat je wilt doen. Nog de beste wensen! Groet, Ciana
Hee Eduard01,

Met alle respect; wil je graag geholpen worden of heb je dit topic alleen aangemaakt om te klagen? Ik vraag dit omdat je alleen maar onaardige opmerkingen plaatst zonder daadwerkelijk jouw probleem te omschrijven.

Ik ben hier om te helpen maar dat gaat alleen als je met mij werkt. Als je mijn hulp wilt hebben, ontvang ik graag de antwoorden op mijn vragen zodat ik jouw situatie in kaart kan brengen en je kan helpen. Als je alleen wilt klagen, verwijs ik je naar ons klachtenformulier zodat mijn collega's dit voor je kunnen oppakken. Je bent vrij om je mening te uiten in dit topic, maar zonder inhoudelijke informatie wordt het moeilijk om je te helpen 😞.

Laat me weten wat je wilt doen. Nog de beste wensen! Groet, Ciana

als u eens de moeite nam
om na te kijken
hoe vaak ik al geleld had
dan had u geweten wat mijn klachten waren
maar goed zal ze nog eens omschrijven
laten we beginnen bij week 1 dat ik lid van jullie werd
week 1 haperend beeld
of geen beeld
dit was ook in week 2
altijd na 9 uur
wanneer jullie niet meer bereikbaar zijn
week 3 geen internet (weer na 21 uur)
week 4 weer geen digitale tv (weer naar 21 uur )
en deze wek weer haperend beeld
en wat is er in die tijd gebeurt
dan behalve
dat ik al een vermogen kwijt ben aan bel te goed
want een verzoek om terug te bellen
doen jullie ook pas na 4 dagen
net as nu gelet op het feit wanneer deze klacht al is geplaatst
al kan ik er nu wel een beetje in komen zo na de feestdagen
week 1 de boel reset
week 2 monteur langs geweest
en blijkt dat het kasje van het stroom kapot was
opgelost zou je zeggen
week 3 mijn wifi modem een ander kanaal gegeven en uit gelegd
hoe dat kon geoptimaliseerd worden
week 4
kpn bij de kast laten komen
niet in huis geweest nog gebeld
maar daar kunt u niks aan doen
en week 5 langer ben ik nog niet lid
het modem weer reset
en tot nu toe kan ik zo als het blijkt
omdat er steeds een week tussen zit
weer een week vooruit
maar dat kan niet de bedoeling zijn
daar betaal ik niet voor
en hoop dat u snapt
dat ik het nu meer dan zat ben

m.v.g. eduard
Reputatie 5
Badge +3
Doe eens een reset! dus modem en decoder stroomloos maken en dan eerst het modem volledig op laten starten zodat alle lampjes die dienen te branden ook daadwerkelijk branden.
Daarna een speedtest hier met de decoder uitgeschakeld hier : http://www.speedtest.net/ onder de 12MB (als je een 20MB abonnement hebt) mag je kosteloos opzeggen Tele2 dient 60% van de tot-snelheid te moeten leveren,..
Dan mag je de resultaten hier neerzetten, daarna de decoder weer opstarten en kijken hoe het dan is, dan heb je van jouw kant er alles aan gedaan.
Doe eens een reset! dus modem en decoder stroomloos maken en dan eerst het modem volledig op laten starten zodat alle lampjes die dienen te branden ook daadwerkelijk branden.
Daarna een speedtest hier met de decoder uitgeschakeld hier : http://www.speedtest.net/ onder de 12MB (als je een 20MB abonnement hebt) mag je kosteloos opzeggen Tele2 dient 60% van de tot-snelheid te moeten leveren,..
Dan mag je de resultaten hier neerzetten, daarna de decoder weer opstarten en kijken hoe het dan is, dan heb je van jouw kant er alles aan gedaan.

als ik de decoder nog niet heb aan staan
zit ik met een vaste verbinding dus geen wifi
download 46.97 komt in de buurt hoor 50 te hebben maar acceptabel
upload 5.39 beetje laag maar zal wel zo horen
Reputatie 2
Hmmm met die snelheden zou je zeggen dat je geen problemen zou moeten hebben met Internet en TV (wanneer de diensten het doen, uiteraard). Ligt het misschien niet aan je modem? Hebben ze je een andere modem opgestuurd?
Reputatie 2
Blijven de lampjes op je modem wel groen of heb je vaak een rood lampje bij power?
Blijven de lampjes op je modem wel groen of heb je vaak een rood lampje bij power?
nu blijven ze wel groen
maar soms als ik het modem reset
blijft het power lampje rood
tot dat ik hem weer opnieuw reset
Reputatie 2
nu blijven ze wel groen
maar soms als ik het modem reset
blijft het power lampje rood
tot dat ik hem weer opnieuw reset

Geef je het modem ongeveer 5 minuten tijd tot die helemaal opstart? Je moet het natuurlijk niet gelijk na een minuut opgeven en de stekker eruit halen. 5 minuten is volgens mij normaal tot alle lampjes groen zijn.
Reputatie 7
Badge +5
Snelheid is gewoon goed, daar zal het dan wel niet aan liggen.
Maar je moet wel vaker meten, om te kijken of je ook een stabiele verbinding hebt.
En wat dat resetten betreft, de reset knop lang ingedrukt houden werkt het beste.
Dus niet ff een seconde of zo.

Gestoord Wifi signaal valt al af, want je gebruikt een utp kabel.
Misschien handig om Tele2 de verbinding eens na te laten kijken/Modem benaderen.
Zou ook nog aan het Modem kunnen liggen.
Reputatie 5
Badge +3

Het internet functioneert naar behoren, snelheid prima ook de upload is goed.
Wat al genoemd is namelijk de werking van het modem, dat kan je i.d.d. af en toe is testen d.m.v. een speedtest te doen, het beste in de avonduren.
Het resetten wat je regelmatig doet is i.v.m. de tv-diensten neem ik aan, dat kan dan vertaald worden naar te lage snelheid m.b.t. de bandbreedte of de decoder die niet helemaal jofel is,..
Je kan ervan uitgaan dat als je snelheid goed blijft je de bandbreedte kan uitsluiten, blijft de decoder over die zal dan niet goed functioneren.
Denk dat je het daar in moet gaan zoeken.

Het internet functioneert naar behoren, snelheid prima ook de upload is goed.
Wat al genoemd is namelijk de werking van het modem, dat kan je i.d.d. af en toe is testen d.m.v. een speedtest te doen, het beste in de avonduren.
Het resetten wat je regelmatig doet is i.v.m. de tv-diensten neem ik aan, dat kan dan vertaald worden naar te lage snelheid m.b.t. de bandbreedte of de decoder die niet helemaal jofel is,..
Je kan ervan uitgaan dat als je snelheid goed blijft je de bandbreedte kan uitsluiten, blijft de decoder over die zal dan niet goed functioneren.
Denk dat je het daar in moet gaan zoeken.

dus dan lijkt het me
dat ik een ander modem moet hebben
of heb ik dat nu mis
Reputatie 5
Badge +3
Als je snelheid van 46.97 constant blijft niet, dan is er iets met de decoder aan de hand.
Het beste is om je snelheid te checken als er problemen met de tv zijn, is die nog goed dan is de decoder de spelbreker.
uit eerdere testen is gebleken
dat mijn internet dan ook langzamer is
al had ik van tele 2 een andere site gekregen
die lagere snelheden aan geeft
dan in dit formen
ik zal het weer even moeten aan zien
en als ik weer storing heb
dan zal ik dat nog eens na kijken
in elk geval bedankt
Reputatie 2
Badge +2
Hi Eduard,

Dit is een openbaar klantenforum. Ik beschik helaas niet over jouw persoonsgegevens waardoor het niet mogelijk is voor mij om jouw belgeschiedenis in te zien.

Ik zie dat een aantal moderators je al goed hebben geholpen. Maar helaas heeft het niet geholpen. Zou je ajb een privéberichtje willen sturen met jouw NAW (Naam, Adres, Woonplaats), geboortedatum en klantnummer? Ik wil graag een kijkje achter de schermen nemen.

Groet, Ciana
Hi Eduard,

Dit is een openbaar klantenforum. Ik beschik helaas niet over jouw persoonsgegevens waardoor het niet mogelijk is voor mij om jouw belgeschiedenis in te zien.

Ik zie dat een aantal moderators je al goed hebben geholpen. Maar helaas heeft het niet geholpen. Zou je ajb een privéberichtje willen sturen met jouw NAW (Naam, Adres, Woonplaats), geboortedatum en klantnummer? Ik wil graag een kijkje achter de schermen nemen.

Groet, Ciana

ik zou u wel een prive bericht willen sturen
maar heb echt geen idee hoe dat moet
zolang ik geen email adres heb van u
Reputatie 4
Badge +1
Hi Eduard,

Groet, Ciana

ik zou u wel een prive bericht willen sturen
maar heb echt geen idee hoe dat moet
zolang ik geen email adres heb van u

Klik aub eens op de naam....en dan bericht(paarse Icon) sturen..
Of op de blauwe onderstreepte link privéberichtje in het bericht van Ciana