beantwoord

Apparatuur terugsturen

  • 28 January 2020
  • 26 reacties
  • 626 x bekeken

Reputatie 3
  • Forumkenner pur sang
  • 107 reacties

Fijn. Ik krijg een brief van het rampstation dat er nog appararuur bij mij thuis is die ik niet heb ingeleverd. Welke apparatuur? Staat niet vermeld, ik ben niet verbaasd. Ff denken.. Ze hebben 3x een nieuwe decoder verstuurd omdat de eerstgeleverde ondeugdelijk waren (misschien tweedehands geleverd las ik laatst, zou kunnen) . En 2x een modem. Die zijn door de monteur weer meegenomen. Dat kan het dus niet zijn. De laatst verstuurde decoder staat hier en de oude zit nog aangesloten. Dat komt omdat Tele2 geen monteur wilde sturen. Athans niet zonder €100 te willen. Dat gaan we niet doen. Mijn zoon gaat me ermee helpen, maar hij moet wel in de gelegenheid zijn. Geduld is een schone zaak. Uiteraard is er na 20.00 uur niemand meer beschikbaar bij Tele2. Dus dacht ik aan een contactformulier. Daarop moet ik m'n klantnummer vermelden. Ze kunnen het met naam, postcode etc níét aan. Wil je dat nummer zoeken, moet je in je Mijn Tele2. Doen we ff. Oeps. Wachtwoord vergeten. Ik vraag via mobiel een nieuwe aan. Deze bevat letters als 'I' en 'I'. Dat is dus of een kleine l of een grote i. Bij meerdere codes die ik via mobiel krijg. Jammer, inloggen mag niet. Iig de eerste 24 uur niet. Doe je je best. Dus contactformulier heeft geen zin. Ik kan moeilijk verwachten dat Tele2 het spijtig voor me zal vinden dat ik tóch binnen 2 weken die €99 moet betalen. Contactformulier wordt over 14 dagen behandeld, en ze willen binnen 14 de apparatuur terug waarvan ze zelf niet weten wat het is. Onmacht zeg ik dan. Ik heb er overigens over gesproken met een medewerkster die best begreep dat ik wilde wachten tot mijn zoon tijd had. Maar blijkbaar moet hij alles laten vallen omdat anders Tele2 geld gaat eisen? Ik loop ruim een halve eeuw mee en laat me niet alles zeggen. Oude stempel misschien? Ik vind dat gewoon fatsoen. 

icon

Beste antwoord door eric 29 January 2020, 06:58

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

26 reacties

Reputatie 3

nou…. heb weer iemand gesproken, ik hoef de oude decoder niet binnen 14 dagen terug te sturen, pas als het allemaal opgelost is, ik krijg dus geen boete, en er komt maandag een gratis monteur omdat ze eindelijk inzagen wat er loos was. Ik ben voorlopig happy