beantwoord

Kan niet inloggen Tele2 TV app

  • 9 February 2020
  • 2 reacties
  • 529 x bekeken

Hi,

 

wij hebben een tele2 thuis abonnement, nu wil ik de app gaan gebruiken om tv te kijken op onze tv in de keuken.

 

ik gebruik de gegevens waarmee ik inlog op de site maar ik krijg een melding dat deze onjuist zijn, inloggen op mijn tele2 werkt overigens prima dus aan de gegevens ligt het niet.

 

Help ?

icon

Beste antwoord door arnold_pellewever 9 February 2020, 14:31

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Hi Luckyluc misschien kun je hier iets mee. kijk op: 

https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/televisie/online-tv-van-tele2-gebruiken/

Voor het eerst gebruiken

  1. Heb je de app al gedownload? Download de Online TV app in de Play Store (Android toestellen en tablets) of de App Store (iPhone, iPod touch, iPad).
  2. Open nu de app. Je ziet nu een inlogscherm. Log hier in met je MijnTele2 gebruikersnaam en wachtwoord. (voeg aan je gebruikersnaam geen @versatel/@zonnet/@tele2.nl toe).

Op welke apparaten werkt Online TV?

Online TV werkt op alle smartphones en tablets die draaien op Android vanaf versie 4.0 en iOS vanaf versie 6.0 en hoger. Zorg dat je altijd de nieuwste software versie hebt. De reden dat we alleen de nieuwere versies van de besturingssystemen ondersteunen, is dat we alleen op deze manier een stabiele werking van Online TV kunnen garanderen.

 

Hoop dat je hiermee vooruit komt.

 

Online TV werkt alleen met een internetverbinding van Tele2 bij jou thuis. TV kijken zal daarom niet werken zodra je gebruik maakt van een internetverbinding van een andere provider of in het buitenland. Online TV werkt ook niet met 3G verbinding van Tele2.