beantwoord

Kabeltv bij Tele2?

• 27 september 2015
  • 4 reacties
  • 332 x bekeken

Hallo allemaal,

Voor zover ik kan nagaan levert Tele2 geen tv via de kabel. Het probleem is nu dat mijn buurvrouw tot voor kort zowel tv via de kabel (voor in de slaapkamer) als digitale tv via het internet had, en de tv via de kabel doet het niet meer. Mijn buurvrouw heeft een verstandelijke beperking, dus de buurman regelde alle abonnementen, maar de buurman heeft een ongeluk gehad en weet het allemaal niet meer zo goed. Ik heb geprobeerd te achterhalen of er een abonnement liep voor de kabel tv, maar hier heb ik niks van terug kunnen vinden in de afschriften, er is alleen een abonnement van Tele2. Dus tenzij de kabel tv van Tele2 (wat de buurman beweert) kwam is het mij een compleet raadsel hoe er überhaupt tv was via de kabel de voorgaande tijd. Ik geloof dat het abonnement bij Tele2 iets mee dan een jaar loopt inmiddels. Kan iemand me vertellen hoe dit precies zit?
icon

Beste antwoord door WhTurner 27 september 2015, 18:20

Kabel Tv komt van Ziggo of UPC (sinds kort ook Ziggo). Alleen heel lokaal zijn er nog andere, ik dacht b.v. Zeelandnet
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Kabel Tv komt van Ziggo of UPC (sinds kort ook Ziggo). Alleen heel lokaal zijn er nog andere, ik dacht b.v. Zeelandnet

We wonen in Amsterdam, dus een lokale aanbieder zal het niet geweest zijn. Bedankt voor het snelle antwoord. Ik ga gewoon een internetkabeltje doortrekken naar haar slaapkamer en daar een extra decoder neerzetten, dat lijkt me de beste oplossing.
Reputatie 6
Badge +5
Kan. Maar die moet je dan wel via Tele2 bestellen. 🙂 Eentje van
marktplaats, om maar iets te noemen, gaat niet werken.
Kan. Maar die moet je dan wel via Tele2 bestellen. 🙂 Eentje van
marktplaats, om maar iets te noemen, gaat niet werken.
Dat was het idee 🙂