Internet werkt niet

• 22 juni 2016
  • 7 reacties
  • 135 x bekeken

De laatste weken vaak storing: een beetje onweer en weg. Veel kijkers , en weg. Ook nu weer bij EK. Jullie slogan "trek het internet leeg" is wel hel letterlijk te nemen.
Ik vind nooit enige melding van een storing terug.
Ik wil weten waarom dit probleem zich voordoet, wat jullie er aan doen en welke compensatie jullie zullen voorstellen.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag e-hollanders,

Voordat we over compensaties e.d. beginnen zou ik graag wat meer informatie willen. Ik begrijp jouw issue niet helemaal. Ben je de installatie al een keer langsgelopen? Heb je de modem al een keer gereset? Hoe zit jouw installatie in elkaar? Maak je gebruik van een externe router of powerplugs?

Hoe ervaar jij een storing? Valt je tv beeld weg? Hapert het of heb je dan een zwart beeld? Heb je wel geluid wanneer het stoort? Hoeveel mb bedraagt je internet? Heb je hier ook last van?

Met de antwoorden op mijn vragen probeer ik zo jouw situatie beter te begrijpen!
Groet, Trinh
Dag e-hollanders,

Voordat we over compensaties e.d. beginnen zou ik graag wat meer informatie willen. Ik begrijp jouw issue niet helemaal. Ben je de installatie al een keer langsgelopen? Heb je de modem al een keer gereset? Hoe zit jouw installatie in elkaar? Maak je gebruik van een externe router of powerplugs?

Hoe ervaar jij een storing? Valt je tv beeld weg? Hapert het of heb je dan een zwart beeld? Heb je wel geluid wanneer het stoort? Hoeveel mb bedraagt je internet? Heb je hier ook last van?

Met de antwoorden op mijn vragen probeer ik zo jouw situatie beter te begrijpen!
Groet, Trinh

Dag Trinh,

Nadat ik de router herstart lukt het wel weer. Ik heb een standaard router met een telefoonstekker. Dan een kabel naar de tv decoder en kabel naar TV. Het beeld bevriest. Als ik dan het kanaal tracht te herzetten, wordt het scherm zwart. Er is ook geen geluid. Het internet valt dan ook weg. De lampjes op de router knipperen niet meer totdat ik een reset heb gedaan. Ook gisteren was het weer een kwartier weg.
Eric
Reputatie 5
Badge +3
Dag Eric,

Bedankt voor je antwoorden.

Zou je mij in een privébericht je naam, adres, plaats, klantnummer en geboortedatum kunnen sturen? Zo kan ik even met je mee kijken in ons systeem. Dit kun je doen door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'.

Groet, Trinh
Reputatie 5
Badge +3
Dag Eric,

Bedankt voor je gegevens.
Ik heb even met je mee kunnen kijken. Zou je het modem een harde reset kunnen geven? Dit doe je door het knopje achterop de modem 10 seconden in te drukken tot alle lampjes gaan branden/het modem uitgaat.

Ik hoor graag van je!
Groet, Trinh
Dag Eric,

Ik heb even met je mee kunnen kijken. Zou je het modem een harde reset kunnen geven? Dit doe je door het knopje achterop de modem 10 seconden in te drukken tot alle lampjes gaan branden/het modem uitgaat.

Ik hoor graag van je!
Groet, Trinh

Dag Trinh,

op geheugen weet ik dat ik een knopje aan de zijkant heb waarmee ik de modem aan/uit kan zetten. Bedoel je die? En heeft een harde reset nog vervelende bijwerkingen?

Eric
Dag Eric,

Ik hoor graag van je!
Groet, Trinh

Dag Trinh,

op geheugen weet ik dat ik een knopje aan de zijkant heb waarmee ik de modem aan/uit kan zetten. Bedoel je die? En heeft een harde reset nog vervelende bijwerkingen?

Eric

Dag Trinh,

ik heb nog geen antwoord van je ontvangen. Ik heb net weer een storing gehad en de modem moeten herstarten.
Hoe gaan we dit nu oplossen?

Eric
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor je bericht en sorry voor mijn late reactie. Ik ga je case intern uitzetten! Wanneer ik meer weet laat ik het je hier meteen horen.