vraag

Internet smart tv werkt niet meer via tele2 modem

• 12 augustus 2017
  • TV
  • 1 reactie
  • 87 x bekeken

Goedendag,

Sindskort werken de apps op mijn smart-tv niet meer via het internet van het modem.
Het modem is via een vaste internetkabel aangesloten.
De tv is weer via de hdmi-kabel aan het modem aangesloten.

Voorheen was dit geen probleem en waren apps via mijn smart tv gewoon te openen (apps zoals npo, youtube en netflix). Nu werkt dit niet meer en moet ik de internetkabel uit het modem halen en direct in de tv stoppen om internet te hebben op mijn tv en de apps te kunnen openen.

Ik heb al verschillende malen de stekker uit het modem gehaald om hem te resetten.
Weet u misschien waar dit aan kan liggen en hoe dit op te lossen is?

Met vriendelijke groet,
Marloes

1 reactie

Badge +1
Hoi evamarloes

Welkom op ons tele2 forum 😀

Je geeft aan sinds kort geen internet meer op je tv te hebben. Was je tv in eerste instantie met het wifi netwerk verbonden?

Je hebt het zelf over een modem ik denk dat je een decoder hiermee bedoelt. De decoder is het kastje waar je tv mee kijkt en deze is dan met een hdmi kabel aangesloten op je tv.
Het modem is het kastje die bij je telefoonaansluiting is aangesloten en hiervandaan zal dan een kabel naar je tv moeten om gebruik te kunnen maken van van internet op je tv.
Je kan ook vaak op een smart tv gebruik maken van het wifi netwerk. Je zal dan je tv met je modem moeten verbinden.

Graag hoor ik van je of het gelukt is.

Groetjes van Jeanette van Tele2

Reageer