beantwoord

Interactieve tv wil niet opstarten - 2e melding

• 20 september 2017
  • 4 reacties
  • 443 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 4 reacties
Vrijdag - dus 5 dagen geleden - ga mijn tv de melding 'bezig met opstarten'. Aangezien dit langer duurde dan een half uur gebeld met klantenservice. Na enig uitzoekwerk van een half uur werd gezegd dat er storing in wijkelectrahuisje is. Dit zou worden verholpen door kpn. Nu 5 dagen verder nog steeds dezelfde melding. Dus geen tv. Hoe nu verder Tele2? Graag spoedige reactie.
Overigens doet mijn tweede tv het wel.
icon

Beste antwoord door Nadja 21 september 2017, 17:40

Modem opnieuw opgestart. En zowel internet als tv doen het gelukkig weer. Bedankt.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hallo,

Ik zie dat je een Interactieve decoder hebt (Dus een kastje dat aangesloten zit op ons modem) en een digitale decoder (Een kastje met een antenne)

Op welke speelt de storing?

Er is geen storing meer op de wijkcentrale in ieder geval niet op het gedeelte waar jij op aangesloten bent.
Het gaat om de interactieve decoder. Vanmorgen contact gehad met tele2 omdat ik geen internet meer heb. Werd gezegd dat storing op tv hier ook mee te maken heeft. Er was nl op dat moment storing in regio Rotterdam. Tv en internet werken nog steeds niet. Wat kan er verder aan de hand zijn en hoe dit op te lossen?
Modem opnieuw opgestart. En zowel internet als tv doen het gelukkig weer. Bedankt.
Reputatie 4
Badge +3
Oke top!

Ik ben blij dat het probleem opgelost is.