beantwoord

Inloggen op interactieve tv

• 26 februari 2016
  • 7 reacties
  • 293 x bekeken

Ik wil mijn interactieve tv installeren. Maar bij het invoeren van mijn wachtwoord zegt de TV dat de inloggegevens niet juist zijn.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 29 februari 2016, 16:09

Hoi Nicobakker91,
Goed dat je naar het Tele2 forum bent gekomen! Zou je mij in een privebericht deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum'

Dit kun je doen door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Nicobakker91,
Goed dat je naar het Tele2 forum bent gekomen! Zou je mij in een privebericht deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum'

Dit kun je doen door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Ik heb hetzelfde probleem, ik heb je ook een privébericht gestuurd Kiko:)
Dag Kiko,
Ik kan ook niet inloggen. De app werkte ineens niet meer, heb toen app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nu ik de juiste inloggegevens invoer en op OK druk gebeurt er niks. De keer dat ik daarna opnieuw de app open blijft de app laden zonder dat er iets gebeurt.
Grt
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Ilseboschker,
Zou je misschien een eigen topic willen starten? We reageren namelijk niet op ongevraagde priveberichten. Als je daarin even je situatie uitlegt en refereert naar je priveberict, komt het helemaal goed. :)

Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Willemini voor jou geldt precies hetzelfde. Zou je een eigen topic willen starten en daar precies je situatie willen uitleggen? Dan help ik of een van mijn collega's je daar verder. :)
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Nicobakker91,
Ik heb helaas nog geen gegevens van je ontvangen. Heb je mijn hulp nog nodig? Zo ja, zou je dan alsnog je gegevens naar mij willen sturen?
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Nicobakker91,
Ik sluit je topic want ik heb geen gegevens meer van je ontvangen. Als je toch nog een vraag hebt, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken. :)
Groetjes Kiko