Het geluid van de tv valt regelmatig weg.

• 3 oktober 2015
  • 9 reacties
  • 359 x bekeken

Het geluid van de tv valt regelmatig weg. Het is net of er iemand in een emmer water praat. Ondanks dat er meerdere klachten zijn gebeurt er bijzonder weinig bij Tele2. Het doet zich voor op Ned1 en SBS6.
Wanneer gaat Tele2 hier iets aan doen?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

He dit klinkt herkenbaar. Bij mij valt het geluid ook vaak weg of het hapert en/of is schokkerig. Idd vaak bij NPO1 en sbs 6. Ben ook benieuwd wanneer dit wordt opgelost!
Toch wel fijn dat Tele2 zo snel reageert en in ieder geval zijn klanten serieus neemt. Het begint op UPC te lijken....
Dit is een forum voor en door klanten. Dat er ook moderatoren van Tele2 op dit forum zijn, kan ook wel eens een reactie van Tele2 geven, maar dat kan wel een paar degen duren. Een beller is sneller 02 75 44444
Badge +5
Hey fredericootje,

Sorry voor de wat vertraagde reactie. Het klinkt als een vervelende situatie. Heb je al eens geprobeerd om de decoder/het modem te resetten? Via deze link lees je hoe je dit precies kunt doen. Wil je me even laten weten of dit een oplossing is?

Groet,
Jefta
Hey fredericootje,

Sorry voor de wat vertraagde reactie. Het klinkt als een vervelende situatie. Heb je al eens geprobeerd om de decoder/het modem te resetten? Via deze link lees je hoe je dit precies kunt doen. Wil je me even laten weten of dit een oplossing is?

Groet,
Jefta

Beste Jefta, dit is al meerdere keren geprobeerd en heeft niet bijgedragen tot een oplossing, waarom zoeken jullie toch altijd de fout bij de klant terwijl het probleem bij Tele2 zit? Ik ben niet de enige met dezelfde klacht.
Badge +5
Hoi fredericootje,

Ik stel deze vragen om inzicht te krijgen in de situatie. Mocht je dit nog niet geprobeerd hebben, zou dit namelijk tot een oplossing kunnen leiden. Ik weet op voorhand niet wat jij allemaal wel en niet geprobeerd hebt. Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Ik zal dit dan doorzetten naar de verantwoordelijke afdeling.

Groet,
Jefta
Badge +5
Hey fredericootje,

Ik heb het even intern gechecked en dit issue is bij ons bekend. Om dit probleem op te lossen worden er op dit moment meerdere testen uitgevoerd. Ik hou je hierover op de hoogte!

Groet,
Jefta
Hey fredericootje,

Ik heb het even intern gechecked en dit issue is bij ons bekend. Om dit probleem op te lossen worden er op dit moment meerdere testen uitgevoerd. Ik hou je hierover op de hoogte!

Groet,
Jefta

Bedankt, de storingen zijn inmiddels minder, het doet zich nog af en toe voor. maar is nog niet helemaal weg.

Groet,
Fred
Badge +5
Hi fredericootje,

Thanks voor de update! Er wordt nog steeds aan gewerkt; hopelijk is het issue snel verholpen!

Groet,
Jefta