beantwoord

Herstartende televisie ontvanger

  • 31 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 286 x bekeken

Als ik de interactieve tv-ontvanger aandoe (het blauwe lampje brandt dan) begint de tv niet maar na enige tijd komt het Tele2 logo in beeld en begint het opstarten.
Na een paar seconden tv beeld herhaalt het fenomeen zich. Dit tot wel 6 keer, hierna blijft het tv beeld wel aan.
Modem en ontvanger al diverse keren gereset. Internet geeft geen problemen.
Heeft Tele2 hier een oplossing voor?
icon

Beste antwoord door Ruben van Tele2 1 november 2017, 09:29

Hé Herman, welkom op het Tele2 forum. Het ziet er naar uit alsof je decoder problemen ervaart met opstarten, waarbij deze het hele opstartproces moet aflopen (Tele2 logo) in plaats van gewoon direct beeld geeft. De beste oplossing zou het vervangen van de televisie ontvanger zijn, iets wat ik dus ook graag voor je regel. Binnen 3 werkdagen krijg je via de post een nieuwe decoder binnen. Qua installatie kan dat op dezelfde plek waar je huidige decoder ook staat, met dezelfde kabeltjes - let er op dat je de nieuwe stroomkabel wel gebruikt. Hou er even rekening mee dat op het moment dat de nieuwe decoder is geïnstalleerd en je weer TV wil kijken dat wij voor jou de oude decoder uit ons systeem moeten halen. Hiervoor zal je voor de installatie even met ons moeten bellen. De oude decoder vragen we terug. In de doos waarin de nieuwe decoder word gestuurd zit een sticker met ons retour adres waarmee de oude retour gezonden kan worden.

Hopelijk zal dit het probleem oplossen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 2
Hé Herman, welkom op het Tele2 forum. Het ziet er naar uit alsof je decoder problemen ervaart met opstarten, waarbij deze het hele opstartproces moet aflopen (Tele2 logo) in plaats van gewoon direct beeld geeft. De beste oplossing zou het vervangen van de televisie ontvanger zijn, iets wat ik dus ook graag voor je regel. Binnen 3 werkdagen krijg je via de post een nieuwe decoder binnen. Qua installatie kan dat op dezelfde plek waar je huidige decoder ook staat, met dezelfde kabeltjes - let er op dat je de nieuwe stroomkabel wel gebruikt. Hou er even rekening mee dat op het moment dat de nieuwe decoder is geïnstalleerd en je weer TV wil kijken dat wij voor jou de oude decoder uit ons systeem moeten halen. Hiervoor zal je voor de installatie even met ons moeten bellen. De oude decoder vragen we terug. In de doos waarin de nieuwe decoder word gestuurd zit een sticker met ons retour adres waarmee de oude retour gezonden kan worden.

Hopelijk zal dit het probleem oplossen.
Hé Herman, welkom op het Tele2 forum. Het ziet er naar uit alsof je decoder problemen ervaart met opstarten, waarbij deze het hele opstartproces moet aflopen (Tele2 logo) in plaats van gewoon direct beeld geeft. De beste oplossing zou het vervangen van de televisie ontvanger zijn, iets wat ik dus ook graag voor je regel. Binnen 3 werkdagen krijg je via de post een nieuwe decoder binnen. Qua installatie kan dat op dezelfde plek waar je huidige decoder ook staat, met dezelfde kabeltjes - let er op dat je de nieuwe stroomkabel wel gebruikt. Hou er even rekening mee dat op het moment dat de nieuwe decoder is geïnstalleerd en je weer TV wil kijken dat wij voor jou de oude decoder uit ons systeem moeten halen. Hiervoor zal je voor de installatie even met ons moeten bellen. De oude decoder vragen we terug. In de doos waarin de nieuwe decoder word gestuurd zit een sticker met ons retour adres waarmee de oude retour gezonden kan worden.

Hopelijk zal dit het probleem oplossen.


Probleem is verholpen met de nieuwe decoder. Ik zal deze week de oude decoder terugsturen.
Hartelijk dank voor de snelle reactie.
Reputatie 2
Goed om te horen, Herman. Graag gedaan!