beantwoord

HD zenders vooraan

Wat een ongelooflijke baggerzooi dat jullie even bedenken de klant van dienst te zijn door de gehele zenderindeling even lekker te wijzigen. Klanten in het jaar 2015 zijn niet debiel hoor. Wil de klant HD zenders, vooraan kan die dat vast wel zelf realiseren. Nu moet ik dus weer een half uur tientallen zenders heen en weer schuiven om mijn eigen volgorde weer te krijgen zoals het al was. Werkelijk, ik heb niet genoeg scheldwoorden om aan te geven wat dit voor ongelooflijke ONNODIGE ondoordachte kutactie is van Tele2. Lekker begin van de dinsdag. En bedankt......
icon

Beste antwoord door Leonie van Tele2 7 juli 2015, 12:34

Hoi rutgerzwolle,

Vervelend dat je dinsdag hierdoor zo begon! We hebben hiervoor gekozen zodat het nu makkelijker is de HD zenders te bekijken omdat ze nu vooraan staan. Het grootste gedeelte van de klanten heeft hun zenderindeling niet aangepast dus dan gebeurt het gewoon automatisch en hoef je zelf verder niets te doen. Wanneer je zelf je zenderindeling hebt aangepast, zul je dit inderdaad even opnieuw moeten instellen. Meer informatie daarover vind je hier. Is het gelukt?

Groetjes, Leonie
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi rutgerzwolle,

Vervelend dat je dinsdag hierdoor zo begon! We hebben hiervoor gekozen zodat het nu makkelijker is de HD zenders te bekijken omdat ze nu vooraan staan. Het grootste gedeelte van de klanten heeft hun zenderindeling niet aangepast dus dan gebeurt het gewoon automatisch en hoef je zelf verder niets te doen. Wanneer je zelf je zenderindeling hebt aangepast, zul je dit inderdaad even opnieuw moeten instellen. Meer informatie daarover vind je hier. Is het gelukt?

Groetjes, Leonie
Reputatie 7
Badge +5
Uitzonderingen heb je altijd 🆒
Klanten in het jaar 2015 zijn niet debiel hoor.
Hoi rutgerzwolle,

Groetjes, Leonie
Wat is dit voor belerende trutopmerking , we zitten hier gewoonweg niet op te wachten. Wij bepalen zelf wat we willen.Voor mij is het duidelijk , dat ik na dit jaar afscheid ga nemen .
Ik word een beetje heel erg misselijk . Hebben jullie dezelfde cursus gevolgd?
En waar ik helemaal misselijk van word , is dat dit dus de manier is volgens jullie , om met klanten om te gaan.
Reputatie 7
Badge +5
Je minder druk maken misschien? schuimbekken heeft als bijwerking braakneigingen.
Zelfde cursus, Nee, ik zou een heel ander antwoord hebben gegeven ;)
Reputatie 6
Badge +5
Ik word een beetje heel erg misselijk . Hebben jullie dezelfde cursus gevolgd?De ene is een medewerker van Tele2, de andere niet.
Als je die niet uit elkaar kan houden dan zou ik een bril
willen aanraden. Dan gaat de misselijkheid ook wel weer over. :8

Wat is dit voor belerende trutopmerking , we zitten hier gewoonweg niet op te wachten. Wij bepalen zelf wat we willen.Voor mij is het duidelijk , dat ik na dit jaar afscheid ga nemen .
Owkeej? Als 1 keertje de tv volgorde goed zetten al genoeg is voor jou
om over te stappen dan zou ik je een hobby willen aanraden. :D

Dit had al een tijdje standaard moeten zijn, dus mooi dat het nu eindelijk gedaan is.
Er waren genoeg mensen die er wel op zaten te wachten. Ikke niet trouwens. 😳
Reputatie 7
En de "inkt was nog niet droog" en zie daar..... En nog wel in dit zelfde topic :)
Reputatie 2
Wat een ongelooflijke baggerzooi dat jullie even bedenken de klant van dienst te zijn door de gehele zenderindeling even lekker te wijzigen. Klanten in het jaar 2015 zijn niet debiel hoor. Wil de klant HD zenders, vooraan kan die dat vast wel zelf realiseren. Nu moet ik dus weer een half uur tientallen zenders heen en weer schuiven om mijn eigen volgorde weer te krijgen zoals het al was. Werkelijk, ik heb niet genoeg scheldwoorden om aan te geven wat dit voor ongelooflijke ONNODIGE ondoordachte kutactie is van Tele2. Lekker begin van de dinsdag. En bedankt......

Hier heb ik dus ook regelmatig last van. Iedere keer als Tele2 een update doet, zenders toevoegt, of reset, kan ik ook weer uren bezig zijn, om de zenders naar mijn voorkeur in te stellen. Hier baal ik iedere keer weer van. Ik kan die tijd wel beter besteden.
Kunnen ze niet iets verzinnen, waarbij de laatste zenderindeling, met 1 druk op een knop, weer terug kunt halen?
Reputatie 2
Hoi rutgerzwolle,

Groetjes, Leonie

Het is gewoon een feit, dat iedere klant de zenders die hij het meest bekijkt, vooraan (beginnend vanaf 1) heeft staan, en niet aan het eind (in mijn geval 107)! Dus is het onzin wat je zegt, over het grootste gedeelte van de klanten, dat die de zenderindeling niet hebben aangepast. Kan hier niet iets op gevonden worden, zodat de zenderindeling (bij iedere klant) gewoon blijft staan (bij update/reset enz.) zodat hij niet meer de zenderindeling zelf hoeft aan te passen?