beantwoord

HBO en dan gelijk een nieuw jaarcontract voor al uw thuisdienste

• 23 december 2015
  • 19 reacties
  • 359 x bekeken

Reputatie 1
Ik wil HBO bestellen, ik klanservice bellen, meneer u krijgtHBO en gelijk een nieuwjaarcontract voor uw TV diensten, mooi he!
icon

Beste antwoord door Ciana van Tele2 29 december 2015, 10:07

Hoi SKribbe,

Jouw toon was ook hartstikke duidelijk. Maar zoals je kan zien, kan ik net zo sarcastisch zijn als jij. Misschien is het een idee om de volgende keer jouw vraag toe te lichten en niet alleen een sarcastische opmerking te plaatsen 😉.

Fijn om te horen dat mijn collega's je hebben geholpen via Facebook. Ik begrijp dat je uit het ziekenhuis lekker wilde ontspannen met HBO. Geen zorgen, de einddatum van jouw contract is 16-3-2016. Volgens het systeem liep jouw TV Basis abonnement to 23-12-2015. Bij het aanvragen van HBO, werd er een nieuw contract in geplaatst met 29-12-2015 als startdatum. TV is een los product waardoor het een eigen einddatum krijgt (afhankelijk van het moment van aanvragen). Maar jouw abonnement eindigt op 16-3-2016. Is het zo iets duidelijker? :)

Groet, Ciana
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

19 reacties

Eind goed al goed! Zo moet het en zo kan het! Fijne jaarwisseling en voor straks happy new year!
Reputatie 1
Heerlijk die vrijmoedige, maar wel ijverige medewerkers, van tele2 klantenservice, het is inderdaad duidelijk ik heb ook een mailtje gehad van een medewerker met de einddatum, de datum in mijn tele2 mag ik negeren,
*sander swiped zweetdruppels van hoofd weg*

Ciana fijne jaarwisseling en alle medewerkers bedankt voor jullie inzet in 2015 en dat 2016 een mooi jaar gaat worden!
Reputatie 2
Badge +2
Hoi SKribbe,

Jouw toon was ook hartstikke duidelijk. Maar zoals je kan zien, kan ik net zo sarcastisch zijn als jij. Misschien is het een idee om de volgende keer jouw vraag toe te lichten en niet alleen een sarcastische opmerking te plaatsen 😉.

Fijn om te horen dat mijn collega's je hebben geholpen via Facebook. Ik begrijp dat je uit het ziekenhuis lekker wilde ontspannen met HBO. Geen zorgen, de einddatum van jouw contract is 16-3-2016. Volgens het systeem liep jouw TV Basis abonnement to 23-12-2015. Bij het aanvragen van HBO, werd er een nieuw contract in geplaatst met 29-12-2015 als startdatum. TV is een los product waardoor het een eigen einddatum krijgt (afhankelijk van het moment van aanvragen). Maar jouw abonnement eindigt op 16-3-2016. Is het zo iets duidelijker? :)

Groet, Ciana
Dan nogmaals de klantenservice bellen want met jouw glasvezel abonnement moet je gewoon HBO als extra pakket kunnen krijgen zonder dat je een verlenging hoeft te accepteren
Er is duidelijk iets helemaal fout gegaan
Reputatie 1
Op 24 dec heeft webcare team mij geholpen, zij hebben mij toegezegd dat HBO is toegevoegd zonder dat de einddatum van mijn tv abbo is veranderd, na controle vandaag zag ik dat er 12 maanden einddatum is toegevoegd aan mijn tv abbo, bij HBO en tv extra staat maandelijks opzegbaar.
Hoi SKribbe

Het probleem is dus in behandeling door webcare team op Facebook? Wacht even af wat zij je voor oplossing bieden .
Ik begrijp uit je bericht daar dat het systeem jouw HBO aanvraag heeft gezien als een aanvraag voor een nieuw abonnement?
Ik denk dat ze het wel op zullen lossen voor je en de fout herstellen.
Reputatie 1
Nou ik ben helemaal niet blij met de gang van zaken, ik dacht dat de toonbwel duidelijk was maar goed.
*status*
Door webcare team snel opgepakt via facebook,
Echter blijk ik wel een nieuw jaarcontract te hebben voor tv, ga ik me ff over bezinnen,
Aangezien ik net ontslagen ben uit ziekenhuis waar ik een nier heb achtergelaten, was pijnlijker dan ik dacht en hoopte wat troost te hebben aan HBO maar dit word een apart hoofdstuk.
Reputatie 6
Badge +5
Ja toen misschien, maar dat zou nu toch niet meer zo moeten zijn? :?
Je kunt toch moeilijk bij een maandelijks opzegbaar abonnement
verplicht worden weer een jaarcontract aan te gaan.....

Ook onder het motto 'niet omdat het moet, maar omdat het kan'?
Vanuit Tele2 gedacht dan.

Okee, mooi. Ikke ook.
Een goeie jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar Karin. 🙂
Was het destijds ook niet zo bij het aanbod van Fox sport Jeroen?
Ik sarcastisch? nee hoor ,
Ik meen het van harte als ik je een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2016 en de jaren daarna wens!
Reputatie 6
Badge +5
Dat zou inderdaad wel vreemd zijn dat het vereist is dat er meteen een nieuw jaarcontract
voor nodig is. Misschien zag die medewerker dat er nog een ouder hoger
bedrag betaalt word, maar het zou zeker niet verplicht moeten worden.
En ik vermoed ook dat SKribbe niet zo blij is als Ciana denkt. :D

Jij ook alvast een fijne jaarwisseling Karin.
Of was jij nu ook sarcastisch? :8 Ikke niet hoor. 🙂
Daar lijkt het wel een beetje op dat ie dat sarcastisch bedoelde.
Maar misschien dat er toch ook nog een voordeel aan zat?
Minder kosten voor de vaste diensten of zo?

Als er een aanbod was Jeroen om minder kosten voor je vaste diensten te maken wel en dan heeft klant keuze om al dan niet dit voordeel te accepteren..
Maar als het een vereiste is om voor HBO in aanmerking te komen eerst je contract met een jaar te moeten verlengen, kan ik me voorstellen dat SKribbe niet zo blij is, als Ciana in haar beste antwoord denkt.

Fijne jaarwisseling Jeroen!
Hoe weet je dat? En dat " het was alles of niets" betekent dus dat je bij elk extra maandelijks opzegbaar zender pakket nog steeds een nieuw jaarcontract moet afsluiten voor alle TV diensten?
Reputatie 7
Badge +5
Karin heeft het juist in haar eerste post.
Het was alles of niets, hij verkast (per 16 maart) naar een andere provider.
Reputatie 6
Badge +5
Daar lijkt het wel een beetje op dat ie dat sarcastisch bedoelde.
Maar misschien dat er toch ook nog een voordeel aan zat?
Minder kosten voor de vaste diensten of zo?
Reputatie 5
Badge +3
Dat zou i.d.d. kunnen ja, maar je kan dat nieuw jaarcontract toch gewoon weigeren? het woord is aan SKribbe,,.
Als ik naar de titel van het topic kijk lijkt het me dat SKribbe helemaal niet zo blij is maar dat hij dat " mooi hé " een beetje sarcastisch bedoelde.
Reputatie 5
Badge +3
Dat zal alleen tegen een betere prijs gunstig geweest zijn, maar dat is niet uit SKribbe z'n bericht op te maken,.
Dat klinkt misschien hartstikke mooi Ciana, maar volgens mij is HBO gewoon maandelijks opzegbaar en snap ik niet helemaal waarom SKribbe meteen een nieuw jaarcontract voor TV diensten nodig heeft?
Reputatie 2
Badge +2
Hartstikke mooi, SKribbe! Leuk om te horen dat je er zo blij mee bent 😃. Fijne jaarwisseling! Groet, Ciana