beantwoord

HBO

  • 10 mei 2016
  • 5 reacties
  • 177 x bekeken

Geacht Forum,

ik ben al sinds ik het internet gebruik klant bij Tele2. Tele2 doet alle klanten de belofte 5 maanden gebruik te maken van HBO.
Wat een leuke service is de eerste gedachte voor het trouwe klant zijn. Na een poging om HBO te activeren krijg ik de mededeling dat mijn pakket te oud is om HBO te gebruiken.
Is echt een teleurstelling om dit te vernemen!
Wat gaat Tele2 doen om zijn belofte waar te maken?
Ik ga er niet vanuit dat u mij weer gaat teleurstellen en wacht uw reactie af.

Met vriendelijke groet,

G.Borst
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 11 mei 2016, 16:51

Hoi G.Borst,
Jeetje, dat is geen leuk nieuws nee.
Wij willen graag dat al onze klanten met internet en televisie gebruik kunnen maken van deze mooie televisiedienst HBO, op onze kosten 🙂
Ik wil dit graag onderzoeken voor je.
Om dit te doen heb ik enkele gegevens van je nodig.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Ben.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi G.Borst,
Jeetje, dat is geen leuk nieuws nee.
Wij willen graag dat al onze klanten met internet en televisie gebruik kunnen maken van deze mooie televisiedienst HBO, op onze kosten 🙂
Ik wil dit graag onderzoeken voor je.
Om dit te doen heb ik enkele gegevens van je nodig.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Ben.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Dank je wel voor het versturen van je gegevens G.Borst.
Ik heb alles ontvangen en ik heb je nog een reactie gegeven.
Laat het me weten als ik nog iets meer voor je kan doen.
Groet,
Ben
Zou wel leuk zijn om te horen wat er nu aan de hand is? Of is dat geheim?
Reputatie 6
Badge +5
Nee hoor Ramon.
De topicstarter heeft een zeer oude abonnementsvorm, waarbij het niet mogelijk is om losse onderdelen toe te voegen (zoals HBO).
De contracttermijn is al enkele jaren geleden verlopen. Ik heb een verlenging aangeboden waarbij de topicstarter een hogere internetsnelheid kan krijgen en waarbij de toevoeging van losse onderdelen mogelijk is.

Dat was in dit geval de oorzaak.
Ik hoop dat ik nog iets hoor van de topicstarter.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi G.Borst,
Ik heb vernomen dat je net voor het weekend nog contact hebt gehad met een van mijn collega's over het pakket en de diensten die wij bieden. Mocht je nog vragen hebben of iets willen weten, kan je het me altijd hier vragen.
Vriendelijke groet,
Ben