beantwoord

haperende tv

  • 4 May 2019
  • 2 reacties
  • 176 x bekeken

Ik ben al sinds december 2017 bezig met tele2 om een degelijke tv verbinding te krijgen.
heb al twee keer alle apparatuur vervangen en er is zelfs al 2 keer een monteur langs geweest tele2 herkent deze fout niet en houd de klant gewoon aan het lijntje wel de kosten tellen maar service kun je vergeten.

tv decoder loopt vast , slaat uit en start opnieuw op, dit nu al diverse keren telkens apparatuur vervangen en zelfs nieuwe kabels aangelegd door monteur probleem blijft zich voor doen.

tele2 geeft aan dat het modem geen fouten aangeeft en dat er verder onderzoek moet worden gedaan.


ik ben dus nu bijna dagelijks de decoder aan het resetten om ook maar op eniger wijze tv te hebben.


Mijn mening is dan ook dat tele2 wel geld wil verdienen maar daarvoor wel de grootste troep levert die je maar kunt voorstellen.

klanten service gewoon waardeloos houd de klant gewoon aan het lijntje met dit en dat maar concrete oplossing nee hoor.
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 6 May 2019, 11:07

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Nou, er lijkt toch behoorlijk met je meegedacht en aan je probleem aandacht besteed te worden. NIeuwe apparatuur, monteurs die langskomen, kabels die gelegd worden, daar heb je allemaal niets voor hoeven te betalen? Maar als dit al speelt sinds december 2017 is het misschien tijd een een andere provider te gaan kiezen, je bent al uit contracttermijn toch?
Reputatie 5
Hé knophoots66,

Lastig dat je zo veel problemen ervaart met je TV signaal en dat er ondanks de inzet van de klantenservice en de monteurs nog geen blijvende oplossing is, je kan wel voorstellen dat wij ook liever zien dat je geen storingen meer hebt!

Ik kan kijken of ik nog iets voor je kan betekenen, zou je me daarom een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin