haperende televisiebeelden

• 4 oktober 2015
  • 4 reacties
  • 206 x bekeken

Wij hebben sinds afgelopen augustus Tele2 voor telefonie, internet en televisie. Nu wil het nogal regelmatig gebeuren dat de televisie hapert. Het beeld blijft hangen, harde pieptonen ed. Graag zouden wij een avond ongestoord gebruik kunnen maken van de televisie. Is het mogelijk hier iets aan te doen? Wij hebben al meerdere keren geprobeerd om de decoder te resetten en ook maken we al gebruik van powerplugs. Het probleem blijft zich echter voordoen.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Betr: storing TV (spraak). Op 28 aug.2015, om 18.00 en 18.15, hadden wuj een storing op de TV in de spraak weergave. Het betrof allen, maar dan ook alleen de zenders NPO 1, 2, 3. De overige zenders zowel de proviciale als de commerciele, BBC en WDR hebben daar geen last van, wij maken gebruik van Powerplugs. Wij hebben alle aanwijzingen opgevolgd die ik via de telefoon kreeg van Uw storingsdienst. Sinds 26 sept 2015, 22.00, zit deze storing er weer in. Wij worden hier een beetje naargeestig van !. Graag zou ik zien dat dit probleem nu eens opgelost wordt !! Telefoon internet TV beeld , daar is niets mis mee. Nogmaals, graag een oplossing voor dit probleem Afz: van Kalsbeek.
Badge +5
Hey tmelkert,

Ik kan me voorstellen dat dat niet echt lekker kijkt! Je geeft aan dat je powerplugs gebruikt, dus ik wil graag even vaststellen of het hier aan ligt of niet. Zou je de decoder direct aan de tv willen aansluiten, zonder powerplugs? Ervaar je dit probleem dan nog steeds?

Ik hoor het graag van je!

@n.van.kalsbeek: je kunt voor jouw verzoek een eigen topic aanmaken.

Groet,
Jefta
Heb dit probleem ook al een jaar, nu kwamen ze met de smoes dat de buurman met zijn afstandsbediening met decoder bedient........hoe krijgen ze het verzonnen. Ook nadat er een nieuwe decoder en voeding was geplaatst bleef het bij het oude. Maar een oplossing ho maar.
Badge +4
Hey micktele2,

zou je zo vriendelijk willen zijn een eigen topic te openen voor je vraag? Dit topic is namelijk behoorlijk verouderd en had gesloten moeten worden (ga ik nu doen). Mocht je dit nog niet gedaan hebben, klik dan hier.

Groetjes