vraag

Haperende radio ontvangst 920 Arrow Classic Rock

  • 16 juni 2019
  • 10 reacties
  • 1174 x bekeken

Sinds ruim een week blijft de radiozender 920 Arrow Classic Rock wegvallen, een voortdurend onderbroken signaal. Soms gaat het een uur of zo goed en dan begint het weer.
Nu en dan een andere zender geprobeerd waarbij het probleem zich niet voordoet.
vriendelijke groeten Rudy.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Zal dan aan het aangeleverde signaal naar Tele2 liggen. Ik luister vaak via internet radio naar hen. Tablet, telefoon en zelfs op mijn Sonos
Dan is dat dan sinds een week...?! Een 5tal maanden niet voorgekomen.
Reputatie 5
Badge +2
Hé Rudy,

Luister je via de Tele2 app of via de decoder van Tele2?

Je kunt alvast proberen beide apparaten van het stroom te halen, daarna eerst het modem weer op het stroom te zetten en na deze opgestart is de decoder weer op het stroom.
hoi kevin,
Via de decoder, ga ik proberen, bedankt.
Reputatie 5
Badge +2
Ik ben benieuw en hoor daarom graag of het gelukt is!
Hallo Kevin, probleem blijft. Naarmate vroeger in de ochtend ( voor 6.00 uur) is het signaal constant aan het onderbreken. Later in de dag komt het minder voor.
Reputatie 5
Badge +2
Jammer dat het niet gewerkt heeft Rudy. We zullen nu even een stapje verder moeten kijken en daarvoor heb ik eerst je gegevens nodig, zou je onderstaande in een privébericht naar mij toe willen sturen?

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Badge +2
Bedankt voor je bericht Rudy,

Je verbinding meet goed, ik zie daar geen problemen. Omdat je de storingen maar op 1 radiozender ervaart zal ik een onderzoek met voorbeelden door moeten zetten naar de technische dienst. Ik heb een behoorlijke lijst met informatie van je nodig dus bereid je voor:


Omschrijf kort wat je ervaart: (geluid valt weg, stottert, kraak etc)
Wanneer is de storing ontstaan (datum en tijd):

  • Gebruikersnaam/account ID van de TV-ontvanger
  • IP-adres TV-ontvanger
  • MAC-adres TV ontvanger:
  • Type decoder:
Bovenstaande vindt je op je tv-ontvanger via menu > instellingen > systeeminformatie.

  • TV ontvanger gereset?: Ja/Nee, + datum/tijd reset.
  • Powerplugs aangesloten?: Ja/Nee
  • Tele2 kabels of eigen kabels:
  • Scart- of HDMI kabel aangesloten:

Er zijn drie voorbeelden nodig om een ticket door te zetten
- De voorbeelden mogen niet langer dan 5 dagen oud zijn.
- Als het sporadisch speelt moeten er 10 minuten tussen de voorbeelden zitten.

Voorbeeld 1
Zender:
Programma:
Datum:
Tijdstip:
Wat er gebeurt:
Wat doe je om het op te lossen:

Voorbeeld 2
Zender:
Programma:
Datum:
Tijdstip:
Wat er gebeurd:
Wat doe je om het op te lossen:

Voorbeeld 3
Zender:
Programma:
Datum:
Tijdstip:
Wat er gebeurd:
Wat doe je om het op te lossen:


Het is belangrijk dat je je tv-ontvanger tijdens het onderzoek, dus vanaf nu, niet meer uit of op standby zet omdat de technische dienst het probleem anders niet kan onderzoeken. Je TV zelf mag je uiteraard wel gewoon uitzetten.

Dit mag je in een privébericht naar mij sturen.

Groet, Kevin
Hoi Kevin,
Ik kijk het voorlopig even aan, deze ochtend geen ontvangst problemen zender.
tot zover bedankt.
Reputatie 5
Badge +2
Geen probleem Rudy, laat maar weten of het probleem toch terugkomt

Fijne dag verder!

Reageer