beantwoord

Haperend/stottering Geluid

• 30 november 2015
  • 33 reacties
  • 1715 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

33 reacties

Ik heb jouw oude decoder uit het systeem gehaald. Als je nu jouw nieuwe decoder aansluit, wordt deze automatisch geregistreerd. Wil je mij laten weten of het nu werkt? En of jouw probleem is opgelost? 😉 Ten slotte hoor ik graag van je of jij een retourbox hebt ontvangen.

Hoi Rick,

Bedankt voor je reactie en hulp. Ik heb de decoder zojuist succesvol kunnen aansluiten. Ik ga vanavond en morgen ervaren of de geluidshapering weg is. Het lampje van de decoder is nu groen in plaats van blauw. Is dat nieuw of betekent dit dat ik nog een handeling moet verrichten?

Ik heb de retourbox inderdaad ontvangen en zal de oude decoder inclusief adapter zsm. retour sturen.
Reputatie 5
Badge +4
Hee Cjansen1990,
Ik reageer even aangezien mijn collega Rick op dit moment niet aanwezig is. We zijn inmiddels een paar dagen verder. Hoe gaat het met de geluidshaperingen? Zijn deze door de komst van de nieuwe decoder verdwenen?
De kleur groen is inderdaad nieuw. 🙂 Je hoeft dus niks extra's meer uit te voeren.

Groetjes Kiko
Hoi Kiko en Rick,

Bedankt voor je reactie.

Excuses voor de wat late reactie. Echter ben ik weinig thuis waardoor ik iets meer tijd nodig heb.

De geluidshaperingen zijn tot nu toe verdwenen. Dus dat is top en zeer positief. Waar ik echter tegen aan liep was het feit dat het leek alsof het ten koste ging van mijn internet verbinding. Mijn WIFI was namelijk zeer slecht afgelopen dagen. Ik heb hierover gebeld met jullie en jullie hebben op afstand mijn WIFI kanaal aangepast. Gisteravond leek de WIFI weer te zijn hersteld. Dat is dus positief.

Ik stuur de oude TV ontvanger inclusief adapter uiterlijk zaterdag retour. Kan ik de oude UTP kabel (die is aanzienlijk korter dan de nieuw meegestuurde) houden of moet ik één van de 2 terugsturen?

Bedankt voor de hulp en medewerking.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Kiko en Rick,

Bedankt voor je reactie.

Excuses voor de wat late reactie. Echter ben ik weinig thuis waardoor ik iets meer tijd nodig heb.

De geluidshaperingen zijn tot nu toe verdwenen. Dus dat is top en zeer positief. Waar ik echter tegen aan liep was het feit dat het leek alsof het ten koste ging van mijn internet verbinding. Mijn WIFI was namelijk zeer slecht afgelopen dagen. Ik heb hierover gebeld met jullie en jullie hebben op afstand mijn WIFI kanaal aangepast. Gisteravond leek de WIFI weer te zijn hersteld. Dat is dus positief.

Ik stuur de oude TV ontvanger inclusief adapter uiterlijk zaterdag retour. Kan ik de oude UTP kabel (die is aanzienlijk korter dan de nieuw meegestuurde) houden of moet ik één van de 2 terugsturen?

Bedankt voor de hulp en medewerking.

De UTP-kabel hoef je niet terug te sturen hoor. Het zou inderdaad niet zo moeten zijn dat jouw internetsnelheid er door een andere decoder op achteruit gaat. Mocht je de komende dagen alsnog problemen ondervinden met of de decoder of jouw WiFi dan hoor ik het graag nog van je :)

Jij ook bedankt voor de goede samenwerking om dit op te lossen! 🙂
Hallo,

Ook hier een klant welke storingen heeft.

Heb een glasvezel verbinding en een draadloze verbinding tussen router en decoder.
De storing bevat haperingen in geluid en beeld.
Het geluid stopt en veroorzaakt irritante geluidjes waar onze hond zelfs heel onrustig van wordt.
Het beeld hapert gedurende de storing.
Het kan uren goed gaan, maar als de storing eenmaal geweest is, komt het om de 1 minuut/ 5 minuten terug en dat dagelijks.
Als ik tijdens de storing ga zappen, krijg ik op andere zenders vaak geeneens beeld en geluid.

Heb zojuist gelezen dat resetten kan helpen, dat heb ik zojuist gedaan en ben benieuwd hoe lang het goed gaat.

Groeten,
D.
Reputatie 4
Badge +3
Hi lottummer,

Goed dat je ons om hulp vraagt, maar je zit nu in de klantvraag van iemand anders 😉 Wil je een eigen topic over jouw probleem aanmaken? Een nieuw topic openen doe je door hier te klikken.

Groetjes,
Rick
Gedaan
Reputatie 4
Badge +3
@lottummer: Goed dat je een nieuw topic hebt aangemaakt 🙂 We reageren daar zo snel mogelijk, maar het kan nog wel een paar dagen duren voordat we bij je komen.

Omdat de klantvraag is beantwoord, sluit ik dit topic nu.