beantwoord

Haperend beeld

  • 18 oktober 2017
  • 27 reacties
  • 3486 x bekeken

Ik heb recentelijk een 2e tv decoder voor de slaapkamer welke gezien de afstand is aangesloten middels een powerplug. Nou werkt deze tot nu toe prima en zou ik eigenlijk ook geen klachten moeten hebben , echter verbaast het mij nu des te meer dat ik op mijn 1e decoder wel continu storingen heb zowel aangesloten via powerplug als bedraad. Bij deze decoder heb ik om de paar minuten een seconde zwart beeld , valt geluid regelmatig weg of valt alles totaal weg en moet ik de decoder regelmatig resetten waarna ie het weer even doet maar dan wel met regelmatig een seconde zwart beeld. Ik heb alle eventuele storende elementen al uitgetest en verwijderd maar ook met decoder bedraad op modem en rechtstreeks op tv aangesloten blijven storingen zich voordoen waardoor ik nu tot de enige conclusie kom dat decoder misschien niet helemaal goed is omdat de nieuwe 2e decoder wel prima blijft werken.
Een oplossing voor een avondje onbezorgd tv kijken in de woonkamer zonder ergernissen en een eventuele echtscheiding zou op prijs gesteld worden ? .... waarbij ik zelf denk dat nieuwe decoder misschien wel de enige optie is maar ik hoor het graag als er andere mogelijkheden zijn.
Met vriendeljke groet
Rob
Klant 1968376
icon

Beste antwoord door Bianca van Tele2 19 oktober 2017, 09:06

Goedemorgen Robcat,



Allereerst welkom op ons forum :D



Ik ga mijn best doen om je decoder/tv en huwelijk te redden ;)



Top dat je zelf al zoveel hebt getest!



Ik heb de lijn ook alvast even voor je gecheckt en zie dat de lijn stabiel is en de snelheid in orde



Ik heb alleen nog twee vragen:

- Heb je naast je decoder ook al je modem gereset?

- Werkt internet wel naar behoren? Of valt dit ook wel eens weg op de momenten dat je TV uitvalt?



Ik hoor het graag van je!



Groetjes,

Bianca
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

27 reacties

Badge +1
Goedemorgen Robcat,

Allereerst welkom op ons forum :D

Ik ga mijn best doen om je decoder/tv en huwelijk te redden ;)

Top dat je zelf al zoveel hebt getest!

Ik heb de lijn ook alvast even voor je gecheckt en zie dat de lijn stabiel is en de snelheid in orde

Ik heb alleen nog twee vragen:
- Heb je naast je decoder ook al je modem gereset?
- Werkt internet wel naar behoren? Of valt dit ook wel eens weg op de momenten dat je TV uitvalt?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Bianca
Goedemorgen Bianca

Fijn dat je alvast de snelheid getest hebt en dat deze stabiel is ?

De afgelopen 2 twee jaar toen ik nog maar 1 tv decoder had dacht ik eigenlijk dat mijn verbinding niet zo stabiel was en dat ik daarom al die storingen had maar ach ... toen had ik nog digitenne van kpn er extra bij als back-up ? ....

Maar inderdaad is modem ook al regelmatig of eigenlijk heel vaak gereset

Ik ga er niet van uit dat het aan de modem ligt omdat 2e decoder draait als een zonnetje maar misschien kan jij de instellingen controleren ?

Ik heb ook eigenlijk geen problemen met internet ondervonden voor zover ik weet , ik heb onbeperkt 4g van tele2 dus telefoon draait toch wel door ?

Mocht je nog meer aanvullende info willen dan hoor ik het graag

Succes vandaag ! .... ik begrijp dat jullie het best druk hebben ?
Je kunt je Modem beter niet te vaak resetten want dan krijgt deze geen kans om zich in te leren.
Nou ... laat ik het zo zeggen ... als je op gegeven moment een beetje moe wordt van feit dat je voor de zoveelste keer geen beeld meer hebt en de stekker van de modem vlak bij de bank zit waar je na een dag keihard werken op ligt bij te komen en de stekker van de decoder bij de tv aan de andere kant van de kamer zit dan is de keuze snel gemaakt toch .... dan leert de modem maar niets in , hoeft ook niet ... hij moet alleen doen wat ie hoort te doen ??
Hallo Bianca ?

Wat ik nog ter aanvulling zou willen aangeven is dat ik ook enkele snelheidstesten heb gedaan en ik niet helemaal begrijp waarom bij alle testen die ik nu gedaan heb de upload hoger is dan de download. Toen ik vroeger nog een abo had van 20mb kwam ik rond de 11 download en na verhoging van abo naar 40mb kwam ik rond de 23 download .

Nu heb ik gisteren nog ff getest met de volgende resultaten :

Met tv decoders aan :
Down 11.10 Up 26.44 Ping 68

Met tv decoders uit :
Down 15.86 Up 28.32 Ping 14

Na reset modem :
Down 14.88 Up 27.04 Ping 26 (decoders niet aangesloten)

Down 6.46 Up 27.14 Ping 16 (decoders weer aangesloten en aan)

Dit alles heb ik bekabeld getest !
Is dit normaal en stabiel ?

Verder heb ik ook gisteren m'n telefoon op wifi gezet wat ook gelijk storingen op mn tv veroorzaakt zodra ik daarmee iets doe wat data vraagt , normaal heb ik wifi daarop uitgeschakeld staan omdat ik toch onbeperkt 4g heb maar kan me nu wel voorstellen dat zodra ik mn laptop thuis aanzet dit iik voor storingen zorgt daar ie wel op wifi staat

Dus zoals ik het nu zie is er tich iets niet helemaal goed met de snelheid ?

Maar ... ik ben maar een leek en hoor dan ook graag jouw mening ?

Groetjes
Rob
Goedemiddag ,

Ik weet niet of Tele2 misschien al enige actie heeft ondernomen maar gisteravond rond 21:30 uur is het beeld maar 1 keer ongeveer 30 seconden verdwenen en ik dacht .... ik kijk er straks wel naar en ben even wat anders gaan doen .... maar het beeld kwam vanzelf terug en heel raar maar ik heb daarna ook geen storing meer gehad .... nou had ik op 19 oktober ook nog wifi gecheckt op mn telefoon en die was toen erg laag ... net onder de 5 download en iets van 27 upload dus vond t toen ook niet echt raar dat m'n beeld storingen gaf bij activiteiten op m'n telefoon met wifi aan.

Omdat ik ineens geen storingen meer had op m'n tv heb ik vandaag ook nog 's ff gecheckt en tot mijn verbazing is de download wifi ineens ver over de 40 en upload rond de 28 ....

Wat mij betreft prima zo dus ... ik durf er zelfs aan te denken om mn mediastreamer en playstation weer aan te sluiten ?

Mocht deze verbetering van jullie hand komem dan dank daarvoor ? .... andere enige reden die ik zo kunnen bedenken is dat ik de decoder iets verder van andere apparaten heb gezet maar weet niet of dat een oorzaak zou kunnen zijn.

In ieder geval prima tot nu toe en ik hoop dat het zo blijft en dat ik jullie daar niet meer lastig hoeft te vallen ?

Groetjes

Rob
Badge +1
Hi Rob,

Goed om te horen dat alles op dit moment naar behoren werkt!

Ik moet je heerlijk zeggen dat ik nog niks heb gedaan behalve de lijn checken. Wonderen bestaan dus! ;)

We gaan hopen dat het zo blijft.

Ik zal je topic nog even open laten staan. Zou je me over een week een update willen geven? Indien het dan nog naar behoren werkt zal ik het topic sluiten.

Groetjes,
Bianca
Nou Bianca ...

't wonder heeft niet zo lang geduurd ?

Ik was zaterdagochtend best blij met een wifi download van meer dan 40 maar ik ben rest van het weekend niet meer thuis geweest en dus niet verder kunnen testen maar zondagavond/nacht merkte ik dat bij gebruik van wifi m'n tv beeld weer bevroor af en toe en na test bleek wifi niet hoger te komen dat 7 ? ... ik heb dat vandaag nig enkele keren gecheckt en schommelt tussen de 7 en 15 ? ... ook bekabeld haal ik niet dat gelukzalige moment wat ik slechts eenmaal heb mogen ervaren van boven de 40 ? ....

In de tussenliggende periiode van boven de 40 van zaterdagochtend en de 7 van zondagavond is er geen wijziging hier geweest die het verschil kan verklaren dus .... ik begin er toch steeds meer aan te denken dat modem misschien toch niet helemaal jofel is maar dat laat ik graag aan jou over om te beoordelen ?

Blijft natuurlijk wel de vraag of jullie de snelheid nog steeds oke en stabiel vinden en hoeveel dat volgens jullie eigenlijk is of zou moeten zijn .... omdat ik kpn digitenne inmiddels had opgezegd heb ik toevallig vandaag een medewerker van hun aan de telefoon gehad weliswaar voor nieuw aanbod natuurlijk ? ... geen gebruik van gemaakt maar die wist wel te vertellen dat heel erg snelle internet op mn adres zeer zeker mogelijk is.

Dus Bianca .... zou jij het e.e.a. nog kunnen testen en ik zou het op prijs stellen als je mij ook doorgeeft op welle snelheden jullie uitkomen met testen en hoe jullie de stabiliteit testen ... indien mogelijk zou ik het ook op prijs stellen ala jullie de instellingen op modem testen of dat we er misschien van uit moeten gaan dat deze niet helemaal oke is en misschien vervangen ?

Mocht je nog andere opties hebben hoor ik dat ook graag .....

Groeten

Rob
Badge +1
Helaas .... :(

Je geeft aan dat wifi tussen de 40 en 7 schommelde, heb je dit bekabeld ook nog kunnen testen?

Ik wilde eens kijken wat je nu binnenhaalt en de stabiliteit nog eens checken maar ik zie je klantnummer niet meer staan. Kan het zijn dat je deze uit het profiel hebt verwijderd?

Zou je me in dat geval de volgende gegevens in een privébericht willen sturen?

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Bianca.

Groetjes,
Bianca
Klantnummer 1968376 staat nog gewoon in 1e bericht hoor Bianca ?

Ik heb net nog 2 keer bekabeld getest met alleen laptop via kabel op modem en 1 tv decoder aan , voor de rest niets aangesloten en geen wifi actief.

Resultaat 1e keer
Ping 16
Download 12.07
Upload 27.77

Resultaat 2e keer
Ping 18
Download 10.24
Upload 26.68

Ik kan het mis hebben maar dit is toch niet oke bij een abo en verwachte snelheid op mijn adres van 50 mb ?

Ik kan ook geen stabiliteit ontdekken want van de week was het bekabeld met 2 tv decoders aan nog tussen de 15 en 20 download.

Ik heb nog even de site van tele2 gecheckt en daar staat toch echt verwachte snelheid van 50 mb op mijn adres ... zelfs 90 zou mogelijk moeten zijn maar zolang probleem niet is opgelost durf ik nog niet te denken om abo te laten verhogen. ?

Ik zal in ieder geval ook nog ff gegevens via prive bericht sturen en ik hoor graag van je

Groeten
Rob
Badge +1
Dank voor de gegevens!

Ik heb de lijn opnieuw gecheckt, op dit moment komt de volledige snelheid binnen. Ook geeft KPN aan dat de lijn nog steeds stabiel is.

Het lijkt er op dat dit een lokaal probleem is.

Heb je al een andere kabel tussen je modem en het aansluitpunt getest?

Indien dit gebeurd is wil ik graag een monteur aansturen.

Groetjes,
Bianca
Uhn ... nou Bianca ,

Ander kabeltje erop gezet en probleem lijkt toch inderdaad wel met het modem te maken hebben

Met andere kabeltje erop nadat modem volledig was opgestart direct test gedaan met inderdaad volledige download van rond de 36 wat me normaal lijkt als ik 2x6 van decoders meereken maar echt bij volgende test na nog geen 30 seconden is het al weer terug gezakt naar 11 en even later naar 7.

Nou had ik nog 2 nieuwe kabels en ook nieuwe telefoonstekkers en alle mogelijke manieren geprobeerd en probleem blijft zich voordoen waarbij me opvalt dat als snelheid echt laag wordt (onder de 10) dat dan de storingen op de tv komen. Ook al vind ik tussen10 en 15 echt te laag maar dat schijnt net genoeg te zijn om tv zonder storingen te laten werken.

Conclusie is wel dat probleem bij modem zit en of dat nou modem zelf is of misschien de voeding ? .... kabel kan ik me nu niet voorstellen want heb 4 verschillende geprobeerd nu.

Als jij monteur wilt aansturen vind ik dat prima maar zou het niet handiger zijn om eventueel eerst nieuw modem/voeding op te sturen zodat ik dat eerst zelf kan testen ?

Vooralsnog heb ik net genoeg snelheid om tv te kijken ??

Maar ik hoor graag wel zo snel mogelijk van je ?

Groeten

Rob
Badge +1
Dank voor je duidelijke terugkoppeling! :)

We sturen normaliter meestal een monteur aan omdat hij dan naast het modem vervangen ook gelijk de hele aansluitsituatie kan bekijken;)

In dit geval wil ik je best eerst een nieuw modem toesturen 😉 hij is zelfs al onderweg!

Laat je ons weten of dit de oplossing was?

Groetjes,
Bianca
Helemaal top Bianca ,

En natuurlijk laat ik weten hoe het uitpakt zodra ik de nieuwe modem heb ontvangen.

Voor nu alvast bedankt voor het meedenken ?

Groetjes

Rob
Badge +1
Top, dank je wel!

Groetjes,
Bianca
Hoi Bianca ,

Ik heb de "nieuwe" modem vandaag ontvangen waarbij nieuwe tussen aanhalingstekens omdat aan modem en voeding te zien is dat dit geen volledig nieuw exemplaar betreft ? ... maar er van uitgaande dat jullie weten wat jullie opsturen toch dit exemplaar met alle bijgeleverde kabels aangesloten en na enige tijd getest met alleen laptop bekabeld op modem aangesloten , voor de rest geen decoders of andere apparatuur aangesloten en resultaat was nog steeds niet wat ik verwachtte .... upload kwam niet hoger dan 20.

Inmiddels heb ik gewoon m'n "oude" modem weer terug gezet waar ik ook al weer enkele testen (bekabeld) mee heb gedaan en t blijft gewoon schommelen ..... de ene keer is het nog geen 10 en de andere keer ineens rond de 35 download ?

Daar ik geen andere opties meer weet verneem ik graag van jou hoe nu verder ?

Groetjes
Rob
Bianca ...
Nog even ter aanvulling ...

Download bij test met nieuwe modem was zowaar nog slechter dus had oude modem weer terug geplaatst maar achteraf kreeg ik het niet meer voor elkaar om de televisie te laten werken , deze bleef hangen op bezig met installeren.

Ik heb daarom telefonisch contact gehad met de klantenservice welke aangaf dat ze niet op mijn modem konden inloggen en daarom op zijn verzoek toch alsnog nieuwe modem weer geinstalleerd waarna hij wel op modem kon inloggen en zag dat snelheid welke op modem binnenkwam zelfs ver boven de verwachte 50mb ligt.

Echter bij een bekabelde speedtest met alleen laptop aangesloten krijg ik niet meer dan 7 mb download ... gelukkig is het wel weer gelukt om tv te laten werken hetzij echter weer met storingen zodra ik maar enigszins gebruik maak van wifi op telefoon of laptop met of zonder kabel.

Je collega heeft een aantekening gemaakt dat ik morgen wordt gebeld om een afspraak te maken met een monteur daar er geen verklaarbare reden is waarom de snelheid die bij modem binnenkomt ver boven de verwachte 50mb ligt (ik geloof iets van 78) en ik bij speedtest maar 7 mb download krijg.

Groeten

Rob
Aanvulling voor wie het interressant vind ?

- Daar nieuw modem niet voor een oolossing zorgde maar telefonisch contact gezocht met Tele2.
- monteur van tele2 langs geweest , heeft voor de zekerheid weer nieuw modem aangesloten maar snelheid wordt er niet beter op , zelfde verhaal weer ... volgens modem zou er bijna 80mb binnenkomem maar speedtest komt niet verder dan 10 download.
- monteur van kpn geweest , alles is perfect aangesloten en test van de lijn oke bevonden ... probleem ligt bij tele2 volgens kpn monteur
- na regelmatig overleg met tele2 hebben ze weer een monteur gestuurd , beste man had weer een modem bij zich maar na enige uitleg had hij ook wel door dat dit het hem niet ging worden. Na enkele speedtesten waarbij tv beeld dan ook gewoon wegvalt wist hij de oorzaak echter wel .... het zijn volgens hem instellingen die bij tele2 verandert dienen te worden ... het lijkt alsof de lijn "geknepen" wordt en het is eigenlijk ook soort van maar dan door onbewust verkeerde instellingen
- na contact met monteursafdeling , eerst door monteur en daar antwoord uitbleef later nog door mijzelf werd vorige week toegezegd de melding door te zetten naar het hoofdkantoor.
- vamdaag sms gehad van tele2 dat storing in behandeling is op het hoofdkantoor

Vooralsnog probleem nog niet opgelost maar er wordt aan gewerkt moet je dan maar denken

Nu moet ik alleen nog 's nadenken wat nou een reeele compensatie zou zijn voor een niet behaalde snelheid al enkele jaren met de daarbij behorende televisie irritaties ??

Wordt vervolgd .......
Update

- maandag 24-11 nog niets vernomen van tele2 dus zelf gebeld met monteursafdeling welke contact heeft gehad met hoofdkantoor. Die hadden het te druk gehad met algemene storingen wat natuurlijk voorgaat ... maar ze zouden deze week nog een terugkoppeling geven.
- vrijdag 24-11 zelf weer gebeld met monteursafdeling die weer contact heeft gehad met hoofdkantoor. Er is een afspraak gemaakt om maandag wederom een monteur te sturen maar deze krijgt wel de opdracht om verschillende types modems mee te nemen en deze ter plaatse te testen onder direct telefonisch contact met het hoofdkantoor zodat ter plaatse meteen de eventuele verschillen in de speedtests te zien zijn. Ondanks dat eerder werd gezegd dat de V10 technisch niet mogelijk was willen ze deze nu toch wel gaan testen.

We wachten het weer af ... ik blijf hoopvol ook al waren de laatste 2 weken echt een drama met televisie kijken ?
Update :

"Oplossing is er wel maar wordt niet gedaan"

Maandag 27-11 : monteur is geweest , komt met speedtest op Techicolor niet hoger dan 15 , heeft op verzoek van hoofdkantoor de ZTE modem getest welke wel gewoon de volledige snelheid van 50 geeft.

Maar .... de ZTE mag niet geplaatst worden dus technicolor wordt gewoon weer teruggezet die dus weer niet hoger komt dan 15 ??? ...

Contact gezocht met monteursafdeling welke aangeeft dat ze er mee bezig zijn ... ze willen dus de Technicolors normaal laten werken door het probleem van die dingen te vinden en door update probleem te verhelpen maar wanneer ??? ... dat blijft de vraag ...

Onmiddellijk het probleem oplossen door een ZTE te plaatsen is geen optie .... ik ben bang dat ik niet de enige met dit probleem ben dus

Geduldig zoals ik ben zal ik deze week nog maar even afwachten maar ik ga er eigenlijk al vanuit dat ik volgende week met het klachtenformulier aan de gang kan en een verzoek tot compensatie voor jaren niet geleverde diensten kan gaan indienen .... en ach ... contract is al tijdje dus misschien maar 's tijd voor verandering ?
Reputatie 4
Badge +3
Update :

"Oplossing is er wel maar wordt niet gedaan"

Maandag 27-11 : monteur is geweest , komt met speedtest op Techicolor niet hoger dan 15 , heeft op verzoek van hoofdkantoor de ZTE modem getest welke wel gewoon de volledige snelheid van 50 geeft.

Maar .... de ZTE mag niet geplaatst worden dus technicolor wordt gewoon weer teruggezet die dus weer niet hoger komt dan 15 ??? ...

Contact gezocht met monteursafdeling welke aangeeft dat ze er mee bezig zijn ... ze willen dus de Technicolors normaal laten werken door het probleem van die dingen te vinden en door update probleem te verhelpen maar wanneer ??? ... dat blijft de vraag ...

Onmiddellijk het probleem oplossen door een ZTE te plaatsen is geen optie .... ik ben bang dat ik niet de enige met dit probleem ben dus

Geduldig zoals ik ben zal ik deze week nog maar even afwachten maar ik ga er eigenlijk al vanuit dat ik volgende week met het klachtenformulier aan de gang kan en een verzoek tot compensatie voor jaren niet geleverde diensten kan gaan indienen .... en ach ... contract is al tijdje dus misschien maar 's tijd voor verandering ?


Hallo,

Ik ga het verder overnemen van mijn collega.

Ik zie dat je probleem gisteren is uitgezet bij een specialist binnen het hoofdkantoor. We hebben nog geen nieuwe informatie maar zijn er wel mee bezig.

Ik zorg dat je op de hoogte blijft als we meer weten.
Hallo Jeroen

Dat is leuk dat jij het verder overneemt van je collega maar ik krijg beetje het idee dat ik inmiddels door zelf contact op te nemen meer te weten ben gekomen dan jullie hier vertellen ?

Ptobleem had al lang opgelost kunnen zijn !

Maar klachtenformulier is verstuurd en ik verwacht dan ook een redelijke compensatie NADAT men bij Tele2 toch maar 's besluit het op te lossen ook al is dat dan om de een of andere vage reden misschien niet op de manier zoals of op de tijd dat zij het willen ?

Groeten
Rob
Uhhhh Jeroen ?

Niet gehoopt maar eigenlijk wel een beetje verwacht .... nog steeds geen verandering in de situatie of eigenlijk wel ! .... "snelheid" is nog trager geworden en tv kijken is echt geen doen meer ?

Vandaag weer gebeld met monteursafdeling maar ook die kunnen niets anders meer zeggen dan dat het probkeem uitstaat bij het hoofdkantoor en die het normaal gesproken oppakken binnen 5 werkdagen maar dat hoor ik nu al een paar weken .... dus dat komt nu niet echt geloofwaardig meer over ... en op mijn vraag of ze niet met hoofdkantoor kon bellen hoe het ervoor staat wordt alleen maar gezegd dat dat niet mogelijk is ...

Dus misscchien dat jij alsnog s kan vragen wat de prognose is en of ze uberhaupt wel enig idee hebben hoe en wanneer ze denken het opgelost hebben ... of dat ze eigenlijk geen idee hebben en dat het misschien beter is dat ik alvast ga uitkijken naar een andere provider ?

Ook op m'n klachtenformulier heb ik tot nu toe geen reactie mogen ontvangen

Oh .. en tot op heden heb ik ook nog geen bevestiging ontvangen m.b.t. modem welke ik al op 8 november heb terug gestuurd

Enige duidelijkheid zou nu toch wel op prijs gesteld worden

Voor nu teleurgesteld maar nog wel hoopvol en toch ....

Met vriendelijke groet ?

Rob
Oeps .. iets te vroeg geklaagd dat laatste bericht ☺

Ik ben net gebeld door uiterst vriendelijke medewerkster Cindy die wel even met het hoofdkantoor heeft gebeld met als resultaat dat er toch alsnog een nieuw type modem wordt opgestuurd waarvoor dan ook nog wel ff de software wordt omgezet om tv te laten werken ....

Das in ieder geval duidelijkheid !

?

Zodra ik modem heb laat ik tuurlijk nog wel weten of alles goed werkt dan en als probleem helemaal opgelost is verneem ik nog wel graag hoe e.e.a. m.b.t. compensatie geregeld dient te gaam worden

En in de tussentijd ontvang ik ook graag nog de ontvangstbevestiging van het geretourneerde modem

??
Reputatie 4
Badge +3
Uhhhh Jeroen ?

Niet gehoopt maar eigenlijk wel een beetje verwacht .... nog steeds geen verandering in de situatie of eigenlijk wel ! .... "snelheid" is nog trager geworden en tv kijken is echt geen doen meer ?

Vandaag weer gebeld met monteursafdeling maar ook die kunnen niets anders meer zeggen dan dat het probkeem uitstaat bij het hoofdkantoor en die het normaal gesproken oppakken binnen 5 werkdagen maar dat hoor ik nu al een paar weken .... dus dat komt nu niet echt geloofwaardig meer over ... en op mijn vraag of ze niet met hoofdkantoor kon bellen hoe het ervoor staat wordt alleen maar gezegd dat dat niet mogelijk is ...

Dus misscchien dat jij alsnog s kan vragen wat de prognose is en of ze uberhaupt wel enig idee hebben hoe en wanneer ze denken het opgelost hebben ... of dat ze eigenlijk geen idee hebben en dat het misschien beter is dat ik alvast ga uitkijken naar een andere provider ?

Ook op m'n klachtenformulier heb ik tot nu toe geen reactie mogen ontvangen

Oh .. en tot op heden heb ik ook nog geen bevestiging ontvangen m.b.t. modem welke ik al op 8 november heb terug gestuurd

Enige duidelijkheid zou nu toch wel op prijs gesteld worden

Voor nu teleurgesteld maar nog wel hoopvol en toch ....

Met vriendelijke groet ?

Rob


Uit je vorige reactie haalde ik dat je geen hulp nodig had, maar ik ben blij dat je Cindy hebt gesproken en dat het nu goed gaat komen.