beantwoord

haperend beeld

• 24 november 2015
  • TV
  • 3 reacties
  • 167 x bekeken

Heb al weken (maanden) last van haperend beeld. Alle meldingen die er maar zijn verschijnen kort achter elkaar, en heel af en toe een paar seconden TV-beeld. Kan dus geen tv kijken. Kreeg nieuw kastje, leek even te helpen, maar uiteindelijk dus niet. Hopeloos. Wie heeft dit ook (gehad) ? Oplossing??

icon Beste antwoord door jeroendemuzikant 26 november 2015, 20:05

Misschien een nieuw modem? Het zou kunnen dat die de tv stream niet goed doorgeeft.

Als je de stroom van beide afhaalt en dan eerst het modem helemaal op laat starten
en dan pas de tv decoder laat opstarten, blijft het dan nog zo?

Je internetsnelheid is wel goed? Dit kun je testen door (het liefst bedraad)
met je computer een speedtest te doen op http://www.speedtest.net
Wachten op het landkaartje en daarin op 'begin test' drukken.
Dan wel de tv decoder uitzetten voordat je dat doet.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 6
Badge +5
Misschien een nieuw modem? Het zou kunnen dat die de tv stream niet goed doorgeeft.

Als je de stroom van beide afhaalt en dan eerst het modem helemaal op laat starten
en dan pas de tv decoder laat opstarten, blijft het dan nog zo?

Je internetsnelheid is wel goed? Dit kun je testen door (het liefst bedraad)
met je computer een speedtest te doen op http://www.speedtest.net
Wachten op het landkaartje en daarin op 'begin test' drukken.
Dan wel de tv decoder uitzetten voordat je dat doet.
Goedendag, helaas heb ik dit probleem ook al.dit speelt nu al een jaar.Vastlopen of spontaan zappen of op zwart blijven na t zappen,gek wordt je ervan. Steeds weer voorbeelden aan moeten dragen voor de klantenservice,zo uitgebreid mogelijk,wat ik keek hoe laat wat er gebeurde op welke zender. Na tussenkomst van een monteur die een nieuwe decoder en voeding plaatste was de vreugde van zeer korte duur,na een uurtje begon alles weer te haperen. Nu heb ik de light versie deze zou 12mb moeten zijn maar er komt maar 8mb binnen. Het laatste antwoord dat ik door kreeg via de klantenservice van de technische dienst was,dat mijn overbuurman met zijn afstandsbediening onze decoder activeerde,hoe krijgen ze dit in hemelsnaam verzonnen. Ik heb mijn ballen uit de broek gelachen toen ik het hoorde. Of anders zouden er in ons huis verschillende afstandsbedieningen zijn die dit veroorzaken. Ook ken ik het verhaal wel van alles resetten wel uit mijn hoofd. Ben blij als mijn contract voorbij is en weer terug ga naar ziggo,zij laten een klacht geen jaar liggen.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi micktele2,

zou je zo vriendelijk willen zijn een eigen topic te openen voor je vraag? Jouw situatie hoeft namelijk niet hetzelfde te zijn als die van de TS, dus om zaken overzichtelijk te houden wil ik je vragen je eigen topic te openen. Mocht je dit nog niet gedaan hebben, klik dan hier.

Groetjes