Haper TV/ PIep Tele2 decoder v2

Beste Tele2,

Ik heb ongeveer 5 maanden geleden al een gelijk topic gestart, ik kan alleen niet meer in dat topic reageren. In dat topic gaf ik aan dat ik last had van een heel irritante piep in de tv decoder (verschillende 'toonhoogtes', alleen als de stroom eraf is houdt dit op). Uiteraard staat de decoder stabiel en is de lijn van het modem naar het ISRA punt kort, zoals gesuggereerd werd door een Tele2 medewerker in dat topic.

Wellicht had ik iets eerder kunnen/moeten reageren, maar ik heb hier nog steeds last van (evenals de af en toe haperende tv). Ik zie deze opmerking vaker voorbij komen, wellicht is er al een oplossing voor dit probleem gevonden?

Groet Jordy

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen!
Groet, Trinh
Beste Trinh,

Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden. Dat Tele2 stopt met fox sports was de druppel. Vanaf 13 september ben ik geen klant meer van Tele2.

Groet,
Jordy
Reputatie 5
Badge +3
Dag Jordy,

Ik begrijp je reactie. We zijn er op dit moment mee bezig. Ik heb dit doorgegeven en ik wil je graag vragen dit af te wachten. Ik laat het topic voor je openstaan zodat je hierin kan reageren en ik je een update kan geven. Ik zou graag voor je willen kijken of ik je tegemoet kan komen, maar dan moet ik ook intern nog wachten op de voortgang.

Vriendelijke groet,
Trinh
Beste Trinh,

Niet helemaal het antwoord waar ik op zit te wachten... Ik neem aan dat dit (en het op zwart gaan van fox sports) reden genoeg is om het contract (zonder afkoopsom) te mogen laten ontbinden?

Groet, Jordy
Reputatie 5
Badge +3
Dag Jordy,

Bedankt voor je bericht.

Het klopt dat we nu aan het zoeken zijn naar een oplossing. Helaas speelt het issue al langer. Ik heb geen concreet antwoord voor je wanneer het wordt opgelost.

Groet, Trinh
Beste Trinh,

Ondertussen is het al 11 dagen geleden dat ik aangegeven heb dat het probleem van de (bij-)geluiden met de nieuwe decoder niet verholpen zijn en in de tussentijd heeft het tweede probleem (beeld op zwart en resetten van de decoder) zich ook al weer voorgedaan.

Ik zou graag horen hoe deze situatie opgelost kan worden.

Groet, Jordy
Beste Trinh,

Ik heb de decoder aangesloten, maar ook bij deze decoder zijn de (bij-)geluiden duidelijk hoorbaar (vergelijkbaar met de eerste decoder, dus niet minder erg of juist erger).

Ik zie ook steeds meer topics verschijnen met deze verschijnselen (op de eerste pagina van subforum TV al 3 andere topics). Het lijkt me dat Tele2 dan al wel aan het onderzoeken is waar dit dan vandaan komt.

Groet Jordy
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor de bijlage.

Je kan nu je nieuwe decoder aansluiten en dan moet deze werken.

Laat je weten of het is gelukt? Dan sluit ik daarna je topic!

Groet, Trinh
beste Trinh,

Zie bijlage.

Groet jordy
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Jordy,

Zou je mij het serienummer van je nieuwe decoder kunnen geven? Dan meld ik de oude af!

Sorry dat ik hier niet meteen aandacht.
Groet, Trinh
Beste Trinh (of andere aanwezige Tele2 medewerker),

Ik heb de nieuwe decoder ontvangen, ik kom alleen niet voorbij het inlogscherm, door de melding: D1 maximum aantal iTV decoders aangesloten...

Groet Jordy
Reputatie 5
Badge +3
Er is een nieuwe decoder onderweg. Ik laat het topic nog voor je openstaan zodat je kan reageren.

Groet, Trinh
Reputatie 5
Badge +3
Dag Jordy,

Het is niet de bedoeling dat de decoder piept. Ik ga je daarom een nieuwe sturen.
Zou je mij de volgende gegevens kunnen sturen in een privébericht. Dit doe je door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'.

Naam
Adres
Klantnummer

De nieuwe decoder lost ook je tweede issue op :)

Ik hoor graag van je!
Groet, Trinh
Guusrikkers, nee die haper is ook meer dat het beeld stopt, op zwart gaat en de decoder zich na een tijdje reset.

Groet Jordy
Gebeurd dat haperen wellicht tijdens een lopende opname?