vraag

Haper TV/ Piep Tele2 decoder

• 8 februari 2016
  • TV
  • 1 reactie
  • 157 x bekeken

Beste Tele2,

Sinds kort heb ik een abonnement van tele2 (TV, internet, bellen). Op zich ben ik te spreken over de diensten, ik stoor mij echter aan twee punten; ten eerste blijft de TV/ interactieve box af en toe hangen. Soms een paar keer kort achter elkaar en sommige dagen helemaal niet. Meestal komt het beeld/geluid na korte tijd weer terug. Ik heb op dat moment de volle internetsnelheid, dus daar zal het niet aan liggen.
Ten tweede zit er af en toe een hele irritante piep in de interactieve box als deze op stand-by staat (waarschijnlijk ook in niet-stand-by modus, maar dan valt het niet op).
Ik zie beide opmerkingen vaker op dit forum voorbij komen, ik zie alleen nog nergens een oplossing.

groet Jordy
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 Reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hey Jordy,
Heel vreemd dat je een piep hoort uit de decoder.
Dat zou natuurlijk niet zo moeten zijn.
Heb je gekeken of deze goed stabiel staat?
En als je alles van het stroom haalt, controleert op stofdeeltjes, en weer opnieuw opgestart, blijft het dan ook zo zijn?

Het is verder jammer dat soms de tv blijft hangen. Ik snap dat je je hier aan kan ergeren.
Ook hier moet ik je vragen om te controleren of alles correct is opgesteld. Is het modem (voor het internet) verbonden met een korte kabel naar het ISRA-punt?
Kijk verder nog even hier: Veelgestelde Vragen voor Internet, TV, Bellen - Tele2
Ik hoop dat deze tips helpen 🙂

Laat me weten of dit heeft geholpen.
Vriendelijke groet,
Ben