vraag

Gruwelijk vaak storingen met tv decoder

• 5 december 2018
  • TV
  • 6 reacties
  • 502 x bekeken

• Blijvertje
  • 33 reacties
Ik word HELEMAAAL gek van de dagelijkse storingen die ik al heb als ik gebruik maak van de tv. Geluid dat steeds uitvalt, het steeds terugkerende foutmelding 'er is een probleem opgetreden bij het afspelen van dit kanaal, probeer het later nog eens.' Haperend beeld. Geen beeld of geluid. Vooral als ik iets opneem dan krijgt dat ding verder niets meer geregeld en slaat hij op tilt en is soms het enige wat nog helpt de stekker eruit trekken. Maar dat wil je niet als je iets opneemt. Ik heb dit al meer dan een jaar. Soms gaat het een paar weken goed, maar dan is het weer raak. Een nieuwe decoder helpt ook niet.
Ben er echt klaar mee en ga mijn abonnement opzeggen. Waarom betaal ik nog voor zoveel storingen en zoveel ellende? En de prijs stijgt alleen maar!

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Ik kan begrijpen als je een langere periode een storing hebt dat je gefrustreerd raakt. Maar als je wil kunnen we het proberen het probleem op te lossen. Ik zie namelijk dat er begin dit jaar een melding inderdaad een melding gemaakt is van problemen met de televisie. We hebben echter al een half jaar niets meer gehoord. Dan gaan we er vanuit dat alles wel correct werkt. Als je toch wil dat we samen naar een oplossing zoeken hoor ik het graag.

Zoals je ziet ben ik dat traject al eens doorgegaan...en dan doe je heel veel moeite en krijg je gewoon geen antwoord meer. Ik heb er geen vertrouwen meer in!
De bijlagen staan precies in de verkeerde volgorde.
Reputatie 7
Badge +4
Tja, dit blijft een forum he.. als je maanden lang niets meer post, dan wordt e.e.a. gesloten. Directe klantenservice is er alleen telefonisch. Daar zou je de vraag ook eens kunnen voorleggen.
eric schreef:

Tja, dit blijft een forum he.. als je maanden lang niets meer post, dan wordt e.e.a. gesloten. Directe klantenservice is er alleen telefonisch. Daar zou je de vraag ook eens kunnen voorleggen.

Dan heb je niet goed gelezen. Of alleen maar het antwoord van de medewerker en niet wat ik daaronder plaatste. Ik was dus in een lange conversatie met een medewerker, 7 maanden geleden, die me zou gaan helpen. Maar toen ik mijn huiswerk had afgeleverd hoorde ik opeens niets meer van hem. En dan heb je dus echt heel veel tijd daarin gestopt...dan ben je er ook wel klaar mee. Het was ook bepaald niet de eerste keer dat ik om hulp vroeg. Ik hoef nu geen hulp meer, want er is genoeg gelegenheid geweest om te helpen het probleem op te lossen maar als ze dat niet doen (telefonisch ook niet) dan houdt het op en dan stap ik wel over naar een andere provider. Dat is wat dit bericht is: een mededeling.
Reputatie 7
Badge +4
Het is een forum bericht, geen formele opzegging. Dat kan alleen telefonisch. Zie: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet-bellen-tv-opzeggen/

Reageer