gister ochtend plots geen TV meer.

Reputatie 2
  • Blijvertje
  • 26 reacties
Ik heb 2 aansluitingen met verbindingsset in de slaapkamer wel TV ,maar niet meer in de woonkamer. Opzondag geen klantenservice van Tele 2 dan maar die stomme virtuele assistent. Daar wordt je niet vrolijk van. Modem en router gereset, nog steeds geen TV. Op de achterkant van mijn zwarte kastje branden er in de slaapkamer 2 lampjes, in de woonkamer maar 1 (alleen groen) verbindingset omgewisseld met slaapkamer nog steeds geen TV.
Vanochtend gebeld dan krijg je te horen verbindingset kapot sluit met kabel aan. Kabel wordt mij morgen gestuurd, moets van Heer Klantenservice knopje van verbindingset i sec. indrukken resultaat was groen, en knipperd nu rood.
Mijn vraag is mijn zwarte kastje (router) soms niet kapot. Stuur mij maar een monteur. Ik ben 74 jaar en alleenstaand ja hoor monteur kan komen moet ik wel betalen, slechte service van Tele 2 KPN en Zigo gratis ben al 22 jaar klant zo ga je niet met trouwe klanten om. Maar hoe lang nog geen TV ben erg boos op Tele 2
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 Reacties

Reputatie 7
Badge
KPN en Ziggo zijn wel duurder.
Reputatie 2
klopt maar heeft wel een goede service en dat is ook veel waard.
Reputatie 5
Badge +3
Het probleem is dat als de verbindingsset kapot is de monteur dit ook niet kan oplossen dan moet er een nieuwe gestuurd worden. Als de televisie niet werkt met een fysieke kabel tussen de kastjes dan kan het inderdaad onze hardware zijn. Op dat moment kunnen we inderdaad kijken naar de mogelijkheden voor een monteur.
Reputatie 2
weet zeker dat het niet aan de verbindingsset ligt heb n.l. de set van slaapkamer gewisseld met woonkamer slaapkamer deed het wel woonkamer niet. Zou een nieuw kastje krijgen en een losse kabel kijken of mij dat lukt en ik wel TV heb. Ben en blijf teleurgesteld in Tele 2, van de medewerker van gisterochtend moest ik op de verbindingsset een knopje indrukken om te resetten nu knippert er een rood lampje i.plaats van groen lampje constant.
Reputatie 5
Badge +3
Heb je momenteel een verbindingssetje met 1 of 3 lampjes? Dan kan ik kijken of ik nog wat kan vinden om het probleem van de lampjes op te lossen.
Reputatie 2
ik heb een verbindingsset met 1 lampje
Reputatie 5
Badge +3
Dan kan het zijn dat het niet gesynchroniseerd meer is. Zou je de volgende stappen kunnen volgen?
* Druk 1 seconde op het knopje aan de onderkant van de eerste Verbindingsset.
* Druk binnen 2 minuten 1 seconde op het knopje aan de onderkant van de tweede Verbindingsset.
Reputatie 2
Dat heb ik al meerdere keren gadaan bij de Modum blijft lampje groen branden en in de kamer rood knipperen. Heb nu net een nieuw kastje gekregen maar zolang dit rode lampje blijft knipperen durf ik niets te doen.
Reputatie 2
weer gedaan nu blijft lampje groen knipperen ik word hier moedeloos van. Wat nu?
Reputatie 2
Nu weer rood knipperen shit
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes
Jasper