GOS kanalen (gesproken ondertiteling slechthorenden) zitten inderdaad op 601/602/603, naar mijn weten zit hier geen in/uitschakel functie bij en hoort het altijd aan te staan, toen ik nog voor Tele2 werkte heb ik dit nooit op individueel niveau een storing zien geven, als er iets speelde was het een algemeen issue.
Jammer dat je zo'n slechte ervaring hebt met de klantenservice, maximum aantal tv ontvangers aangesloten (D1 foutcode) is 1 druk op de knop om op te lossen en had sowieso al voorkomen kunnen worden door de 1e collega.
Ik heb geen Tele2 TV dus ik kan het niet voor je testen, op kantoor hebben ze een testopstelling, maar dan moet je net geluk hebben dat degene die je belt niet thuis werkt. Maar die collega kan natuurlijk ook even iemand op kantoor vragen om het te testen.
Vandaag gebeld met Rene van Tele2. Hij kon mij vertellen dat het probleem er nog is en dat deze komende dagen in de planning staat om opgelost te worden.
Hi @Maarten-NVT,
Allereerst wil ik je van harte welkom heten op de Tele2 Community! Ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik niet heel veel afweet van Tele2 Thuis, maar hopelijk kan @Floor109 ons voorzien van een antwoord! Ik wil wel nog aangeven dat ik het echt super lief van je vind dat je dit voor je Oma navraagt! Ik denk dat ze dit zeker kan waarderen.
Mocht dit al opgelost zijn via een andere weg, laat je het ons dan weten? Dan kan ik dit topic als behandelt markeren!
Probleem is nog steeds niet opgelost,
Hoe kan ik dit probleem verder escaleren en wat zijn de mogelijkheden voor compensatie totdat de problemen zijn verholpen?
Woehoe! Fijn om te horen dat er op korte termijn een oplossing komt @Maarten-NVT!
Dank voor de reacties,
Ik heb vandaag met de helpdesk van Tele2 gebeld en ze hebben dit probleem doorgeven aan de technische dienst. Er was nog geen storing bekend.
Ook heb ik even de NPO gebeld, daar was ook (nog) geen storing bekend.
Goed om te weten dat de storing niet aan de kant van de gebruiker zit maar er meer aan de hand is.
Problemen zijn er nog steeds, weer de klantenservice gebeld en deze keer met Jasmijn gesproken.
Probleem wordt vaker gehoord maar er is geen oplossing. Nogmaals aan de technische dienst doorgegeven maar Jasmijn kan geen termijn geven wanneer dit probleem wordt opgelost.
Inmiddels zit mijn oma al anderhalf maand zonder de Gesproken ondertiteling…