Geluid valt steeds vaker aantal seconden uit

• 10 oktober 2015
  • 5 reacties
  • 484 x bekeken

Sinds 1 maand hebben wij ook via tele2 TV light. Nu valt steeds vaker op dat het geluid steeds een aantal seconden uitvalt. Dit is erg storend want woorden/zinnen vallen weg. Alle tips via forum geprobeerd, modem gereset, kabel vervangen, etcetc.
Beeld hapert niet! Alleen geluid valt uit.
Graag jullie hulp.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Iedereen die hier heeft gereageerd en hulpbehoevende is: maak alsjeblieft een nieuw topic aan voor jullie probleem.

Hierbij sluit ik dit topic.
Sinds 1 maand hebben wij ook via tele2 TV light. Nu valt steeds vaker op dat het geluid steeds een aantal seconden uitvalt. Dit is erg storend want woorden/zinnen vallen weg. Alle tips via forum geprobeerd, modem gereset, kabel vervangen, etcetc.
Beeld hapert niet! Alleen geluid valt uit.
Graag jullie hulp.

Ik heb exact hetzelfde probleem, inmiddels al een jaar. TV kijken op de drukke tijdstippen is bijna niet mogelijk omdat je steeds zinnen van het geluid mist. Het afgelopen jaar is steeds verteld dat het probleem bijna is opgelost, echter dat gebeurt niet. Klantenservice kan hier ook niets in betekenen, op schriftelijke klachten wordt gereageerd dat de klacht niet in behandeling wordt genomen omdat het probleem nog niet is opgelost, en aan de telefoon in het callcenter kunnen ze niets anders dan je te woord staan, een oplossing, of enige vorm van compensatie is niet mogelijk.

Ik ben wel heel benieuwd naar hoe Tele2 haar klanten nog tevreden probeert te houden, zeker wanneer dialoog met mensen die bevoegd zijn om naar oplossingen te zoeken, onmogelijk is.

Overigens schijnt KPN nooit last van dit soort problemen, tientje duurder, maar dan kun je wel gewoon tv kijken
Ik heb een week of drie hetzelfde probleem gehad totdat ik in het menu SOUND van mijn Dual HD Led Televisie Auto Volume op On zette in plaats van Off. Vraag mij niet hoe maar sindsdien is mijn geluid perfect....

Groetjes Theo
Reputatie 4
Badge +3
@ArjenClaudia: Het is wel erg lang geleden, maar nu ik toch nog reageer: is het bij jou opgelost?
@davidvolkers: Wil je voor jouw probleem een nieuw topic aanmaken? 🙂 Een nieuw topic openen doe je door hier te klikken.
ik heb exact hetzelfde probleem, meteen vanaf het moment van aansluiten, heb jij inmiddels een oplossing gevonden?