vraag

geen tv signaal

• 22 november 2019
  • 8 reacties
  • 321 x bekeken

Mijn televisie signaal is al een maand weg. Herstarten, stekkers erin en eruit niets werkt. 

8 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Krijg je een foutmelding te zien? Als je de decoder opnieuw opstart krijg je wel een Tele2 logo te zien? 

hi Jasper, 

nee helemaal niets. en op de decoder knippert de tv.

Reputatie 5
Badge +3

Als je bij het opstarten van een decoder geen Tele2 logo ziet kan het op een verkeerd kanaal staan. Als je andere hdmi / scart kanalen getest hebt en daar werkt het ook niet op kan ook de decoder kapot zijn en moet er misschien een nieuwe gestuurd worden.

Ik heb het op kanalaen getest en meerdere keren opgestart. Er is geen tele2 signaal. Kan u mij zsm een nieuwe sturen zodat ik voor de feestdagen televisie heb.  

Beste Jasper, 

Ik zou graag zsm geholpen willen worden, anders zeg ik mijn abonnement per direct op. Graag hoor ik van je.

mvg,

share

Reputatie 6
Badge +1

Heb je al eens gebeld met de helpdesk? Dit schiet niet echt op hier. Als je al een maand geen tv hebt zou ik het ook opgeven. 

Reputatie 5
Badge +3

@share  Excuses dat ik nu pas reageer. Ik zie echter dat op 19 december een monteur geweest is en die heeft de adapter vervangen en toen werkte de televisie weer. Heb je nu weer een storing? Zo ja moet ik je echt verzoeken te bellen met de klantenservice. 

Haha beste jasper er is hier geen monteur geweest hoor..

Reageer