beantwoord

geen tv

  • 14 April 2019
  • 11 reacties
  • 584 x bekeken

tv geeft steeds aan kan niet afspelen op dit kanaal,
geen helpdesk bereikbaar, dus mogen we gewoon zonder tv zitten.
10 jaar abonnee maar dit nog niet meegemaakt
icon

Beste antwoord door bloemetjes 16 April 2019, 17:37

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Nou, 10 jaar zonder problemen, 1 dag de klantenservice dicht en gelijk teleurgesteld... je hebt de lat wel heel hoog liggen!
Nou dit dan Eric al meer dan 16 jaar gebruiker van Tele2 en al 9 dagen geen TV en vaste telefonie en wel gewoon de rekeningen betaald, daar wordt je niet blij van. We hebben wel NetFlix maar daar wordt je ook gauw spuugzat van.
We krijgen de melding dat de modem niet goed is aangesloten en dat is ie wel. Afeglopen woensdag een monteur gehad, nieuw modem en TV-ontvanger geplaatst op wat knopjes gedrukt en weg was meneer weer maar ja het liep ook tegen 5 uur en wij hadden nog geen werkende TV.
Reputatie 5
Ik zie dat de technische dienst al bezig is met je probleem op te lossen omdat er mogelijk een probleem is met de verbinding naast alleen geen werkende televisie. Het lijkt me dan ook het best dat je hun nogmaals belt indien je nog geen update hebt gekregen.
Jasper heb ik al vele malen gedaan, jullie kunnen er (waarschijnlijk) ook niks aan doen, het probleem ligt waarschijnlijk bij KPN maar daarom ben ik wel flauw de hele situatie want het is inmiddels al 12 dagen geen TV en vaste telefonie. Nou kan die telefonie mij niet zoveel schelen maar vanavond JUVENTUS-AJAX hahaha.
Reputatie 5
Dat kan ik begrijpen. Maar als het goed is heb je het rechtstreekse nummer gekregen van de Tele2 monteurslijn daar kun je altijd even een update vragen. We kunnen dan kijken of er meer bekend is.
Hallo Jasper, nee dat telefoonnummer heb ik niet maar dat mag jij mij wel geven hoor (hahaha) daar heb ik geen problemen mee dan hoef ik voor de zoveelste keer de telefonische procedure af te werken.

Ik zou je daar zeer erkentelijk voor zijn...

Groeten Rein
Reputatie 5
Mijn excuses ik zie dat ik gebruikers door elkaar heen haal @Avantasia754 zou jij eerst je eigen topic kunnen aanmaken? Dan kan ik je daar verder helpen zodat verhalen niet door elkaar lopen.

Het aanmaken van je eigen topic kan via onderstaande link:
https://forum.tele2.nl/topic/new
Reputatie 5
@bloemetjes excuses dat ik op Avantasia inging in jouw topic met jouw storing dat is natuurlijk niet netjes. Ik heb helaas niet genoeg gegevens om nu iets na te kijken zou je misschien je naam, volledig adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers via een privébericht kunnen sturen? Dan kijk ik meteen of alles goed staat bij je televisie diensten.

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
alles vanmiddag telefonisch netjes opgelost, hartelijk dank.
Reputatie 5
Omdat het probleem inmiddels is opgelost zal ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen of problemen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag en groetjes,
Jasper