beantwoord

Geen Netflix vanwege traag internet

• 10 december 2016
  • 8 reacties
  • 395 x bekeken

Hallo, een tijd geleden had ik dit ook gemeld en toen werd mij geadviseerd om contact op te nemen met Netflix.
Ik kan via mijn Smart tv de Netflix app niet openen. Ook bijv. You Tube niet. Ik heb net 1 uur de Helpdesk van Netflix aan de telefoon gehad. Blijkt dat mijn internet te traag is en zij kunnen niets voor mij doen. Vanmorgen heeft een Tele2 medewerker de modem instellingen gereset naar fabrieksinstellingen maar dat hielp ook niet.
Ik heb bewust voor een Smart tv gekozen om juist films te zien maar dat gaat nu dus niet. Kunnen jullie mij zsm helpen? A.s. donderdag 15 december verloopt mijn proefabonnement en ik heb nog niets kunnen zien. Ik kan trouwens wel via de laptop films zien van Netflix. Maar dat is uiteindelijk niet de bedoeling.
Groet Lucinda
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 27 december 2016, 11:56

Omdat je dus ook een ander topic hebt, sluit ik deze. Anders gaan er 2 conversaties door elkaar heen lopen.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Wat voor abonnement heb je afgenomen bij Tele2 en wat geeft speedtest.org voor snelheid op een bekabelde pc op laptop? Misschien dat je de smart tv ook met een ethernet kabel kan aansluiten. Dan heb je een betere en snellere verbinding dan wifi.
Hallo Eric,
Ik heb hier niet zoveel verstand van hoor ;-)
Ik ben naar speedtest.org gegaan en daar de test gedaan. Er staat bij 'download speed': 2.42Mb/s en bij 'Upload speed': 0,5 Mb/s
Ik heb een Internet Light, Bellen basis en Tv basis abonnement.
Groet Lucinda
Reputatie 7
Badge +4
Dat is niet echt veel. Heb je daar een kabel voor gebruikt of via wifi. In dat laatste geval is de test niet goed. Als je wel een kabel tussen modem en pc hebt gebruikt dat moet je even de klantenservice bellen omdat de snelheid te laag is voor jouw abonnement.
Hallo Eric,
Er loopt een kabel van mijn modem naar mijn laptop.
Ik zal morgen naar de klantenservice bellen, dank je wel.
Hallo, vanmorgen heb ik de Klantenservice van Tele2 gesproken en ik ben heel goed geholpen, dank je wel! Ik had het gevoel van het kastje naar de muur gestuurd te zijn omdat ik Netflix al 2x hab gesproken en ook Tele2 maar ik kwam maar niet verder.
Mijn internetsnelheid is gecontroleerd en bleek te traag te zijn. Mijn WIFI is op een ander kanaal 'gezet' en ik ontvang binnen een paar dagen een nieuw modem omdat mijn huidige modem verouderd is. Dus ik hoop dat ik binnen een paar dagen wel Netflix kan ontvangen. Zodra ik alles binnen heb en aangesloten heb, zal ik dit meteen vermelden in dit topic. Groet Lucinda
Reputatie 5
Badge +4
Hee!
Hoe is het allemaal gegaan? Ik ben benieuwd!
Groetjes Kiko
Hallo Kiko,
Ik heb afgelopen zondag mijn nieuwe modem geïnstalleerd maar dat gaf ook weer problemen. Dat heb ik gemeld in een ander topic. Ik kan Netflix inmiddels ontvangen maar internet blijft traag. De Klantenservice gaf aan dat ze niet méér kunnen bieden dan een light abonnement in mijn postcode gebied. Dat is erg jammer. Dus ik zal eerst aankijken of alles het goed blijft doen. Groet Lucinda
Reputatie 5
Badge +4
Omdat je dus ook een ander topic hebt, sluit ik deze. Anders gaan er 2 conversaties door elkaar heen lopen.
Groetjes Kiko