beantwoord

Geen Live TV

• 16 februari 2017
  • 7 reacties
  • 252 x bekeken

Beste Tele2,

Sinds gister ben ik overgegaan naar interactieve televisie. Sindsdien heb ik geen Live TV meer. Alle overige functies werken wel naar behoren (uitzending gemist etc). Bij live TV krijg ik de melding "dat er iets is misgegaan en dat ik het later nog eens moet proberen".

Ik heb het modem en de router beiden meerdere malen opnieuw opgestart maar tot dusver zonder resultaat.

Hoe kan dit worden opgelost?

Mvg
martijn
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 18 februari 2017, 13:24

De decoder minimaal een minuut van de stroom halen zou het probleem moeten oplossen.

Groetjes Tom
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Ik heb exact hetzelfde probleem, alles gereset, ook gelijktijdig. Iemand een oplossing?
Is er iemand van Tele2 die met deze vraag aan de slag gaat?
Ook ik heb dit probleem en anderen ook, waarom reageert er geen enkele moderator??
ik zou gaan bellen als ik jullie was en eigen topics openen
ik zou gaan bellen als ik jullie was en eigen topics openen hier kan het langer duren voordat een moderator het oppakt
Reputatie 4
Badge +3
De decoder minimaal een minuut van de stroom halen zou het probleem moeten oplossen.

Groetjes Tom
Hallo,

Het problem is opgelost. De decoder van de stroom afhalen helpt niet (dat had ik ook al in mijn eerste bericht gezet).

Bij de helpdesk zagen ze foutmeldingen. Wat er moet gebeuren is dat ze bij Tele2 de modem "uit het netwerk" moeten halen. Als je vervolgens opnieuw de stroom van de decoder aansluit worden de instellingen automatisch opnieuw gedaan en werkt het weer zoals het hoort.