Geen interactieve televisie

  • 19 januari 2016
  • 6 reacties
  • 182 x bekeken

Machtiging tot factureren mislukt krijg ik op me tv

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Hallo krijg ik nog antwoord ????
Het is nou 22:48 krijg Ik geen antwoord en oplossing voor 23:00 ligt dit zooitje bij mij in prullenbak en dat meen ik heb sinds dag 1 al gezeik !
Badge +5
Dit is een forum, geen klantenservice, als je snel antwoord wilt moet je morgen Tele2 bellen 020-7544444
Zij kunnen direct in het systeem kijken voor je.

Moderators reageren hier doorgaans na een aantal werkdagen op een vraag, je bent niet de enigste met een probleem.
Gaan lopen dreigen en roepen omdat je 's avonds laat pas een bericht post en dan denkt direct geholpen te worden gaat je probleem niet oplossen.
Ik heb sinds een uur ook dezelfde melding op mijn tv..
Badge +5
Ik heb sinds een uur ook dezelfde melding op mijn tv..

Dat kan duiden op een tijdelijke storing, is morgen misschien al weer opgelost. Zo niet dan kun je het beste bellen morgen.
Reputatie 4
Badge +3
Hi Far1980,

Is het probleem inmiddels voor jou opgelost? Anders hoor ik het hier graag nog van je.

Groetjes,
Rick