beantwoord

Geen HD zenders meer

• 24 april 2016
  • 2 reacties
  • 177 x bekeken

• Durft te vragen
  • 0 reacties
Hallo,

Kan sinds 2 a 3 weken geen hd zenders meer bekijken.
Als ik nu Nederland 1 wil zien moet ik naar 51.
Hoe kan het dat de HD zenders niet meer werken? Kan dit liggen aan een update?
Stappen plan storingen opgevolgd, geen nut, nog geen hd zender.

Ik heb dit eerder gehad toen er gestart werd met hd zenders, toen werkte het ook niet.
Tot enkele weken later ik opeens wel de hd zenders kon bekijken. Moet zeggen dat ik nu wel gewend ben aan de hd zenders.
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 6 mei 2016, 16:53

Hoi zoro,

Ik heb het nagekeken en ik zie dat er op jouw adres maximaal 9mbit leverbaar is. Dit is te weinig om HD-zenders te ontvangen op het offnet abonnement dat jij hebt. Ik zie wel dat wij op jouw locatie glasvezel kunnen leveren. Dat is eventueel een optie om de HD-zenders terug te krijgen, maar jouw abonnement wordt hier wel duurder (en veel sneller) van.

Als je dit zou willen, kun je het best even contact opnemen met onze sales-lijn. Ik kan wat dit probleem betreft helaas niets voor jou betekenen vanwege de beperkingen op jouw locatie.

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Beste zoro,

De kans is groot dat jouw probleem samenhangt met de snelheid die je op jouw locatie behaalt. In een aantal gevallen is hier wat aan te doen, maar soms ook niet. Wil je mij om te beginnen jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer sturen via een privébericht?

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Hoi zoro,

Ik heb het nagekeken en ik zie dat er op jouw adres maximaal 9mbit leverbaar is. Dit is te weinig om HD-zenders te ontvangen op het offnet abonnement dat jij hebt. Ik zie wel dat wij op jouw locatie glasvezel kunnen leveren. Dat is eventueel een optie om de HD-zenders terug te krijgen, maar jouw abonnement wordt hier wel duurder (en veel sneller) van.

Als je dit zou willen, kun je het best even contact opnemen met onze sales-lijn. Ik kan wat dit probleem betreft helaas niets voor jou betekenen vanwege de beperkingen op jouw locatie.

Groetjes,
Rick