vraag

geen gratis film in de videotheek

• 28 februari 2018
  • 2 reacties
  • 316 x bekeken

Op 27 februari 2018 kreeg ik deze mail, maar de film staat niet in de videotheek/bij kijktips.

GRATIS FILM:
HOMIES
Timo en Sophie waren het perfecte stel, totdat zij het uitmaakt omdat hij maar niet volwassen wil worden. Als Timo zijn ex probeert terug te winnen, raken hij en zijn homies verwikkeld in een drugsconflict. Om in leven te blijven, moeten ze 22 kilo drugs binnen een week zien te verkopen.
Deze Nederlandse komedie kan je nu gratis kijken in de Tele2 Videotheek:
• Klik op de knop Menu van je afstandsbediening
• Gebruik je pijltjestoetsen om naar het menu-item Kijktips te navigeren en druk op OK
• Met de pijltjestoetsen selecteer je vervolgens Homies en druk je op OK om hier gratis naar te kijken

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Op 27 februari 2018 kreeg ik deze mail, maar de film staat niet in de videotheek/bij kijktips.

GRATIS FILM:
HOMIES
Timo en Sophie waren het perfecte stel, totdat zij het uitmaakt omdat hij maar niet volwassen wil worden. Als Timo zijn ex probeert terug te winnen, raken hij en zijn homies verwikkeld in een drugsconflict. Om in leven te blijven, moeten ze 22 kilo drugs binnen een week zien te verkopen.
Deze Nederlandse komedie kan je nu gratis kijken in de Tele2 Videotheek:
• Klik op de knop Menu van je afstandsbediening
• Gebruik je pijltjestoetsen om naar het menu-item Kijktips te navigeren en druk op OK
• Met de pijltjestoetsen selecteer je vervolgens Homies en druk je op OK om hier gratis naar te kijken

Ik krijg tot 5x toe een 404 foutmelding/pagina niet gevonden. Kennelijk is het onderwerp wel gepost, mogelijk zelfs meerdere keren. Vervelend probleem op het forum.
Reputatie 4
Badge +1
Hallo,

Ja ik zie hem staan op de site: https://www.tele2.nl/tele2presents/

Volgens mij is de mail iets te vroeg naar je gestuurd... Maar ik zal het even voor je nakijken.

Groetjes,

Mario van Tele2