beantwoord

Geen geluid meer...

• 5 februari 2017
  • 4 reacties
  • 511 x bekeken

• Snapt hoe het werkt
  • 11 reacties
Sinds gisteravond heb ik geen geluid meer van de digitale tv. Ik was een programma die aan het opnemen was, aan het kijken. Nadat ik een stukje had gemist (was afgeleid door telefoon) wilde ik even terugspoelen en toen liep het beeld vast. Hij deed niets meer. Uiteindelijk uit gezet. En nu werkt het geluid niet meer. Natuurlijk heb ik het kastje gereset (gisteravond 2x en nu nog een keer geprobeerd) door een paar minuten stroom/hdmi/modem kabels eruit te halen.

Ik denk dat hij gewoon stuk is want de laatste tijd laadde het menu al erg traag, duurde soms 5 seconden voor de tv-gids werd getoond. Hij wordt ook altijd erg warm.

Verder heb ik geen bijzonderheden. Ik heb een smart tv waarvan het geluid gewoon werkt (netflix, spotify etc), internet/wifi werkt. Ik heb de hdmi kabel getest met mijn laptop, geeft wel gewoon beeld/geluid. Dus moet aan het kastje liggen.

Kan ik een nieuw kastje toegestuurd krijgen? Kost dat nog iets? Moet ik de oude terugsturen (ja natuurlijk lijkt me wel)?
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 9 februari 2017, 14:28

Ik heb zojuist een nieuwe decoder naar je verstuurd. Je ontvangt ook een retourdoos voor de oude decoder. Ik hoor graag of het probleem hiermee is verholpen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Myra,

Zou je me middels een privébericht je volledige naam, adres en woonplaats, je klantnummer en je geboortedatum kunnen sturen? Dan kan ik met je meekijken in het systeem en eventueel een nieuwe decoder toesturen. Die is dan gratis. De oude moet wel teruggestuurd worden (zoals je zelf ook al wel vermoedde).

Groetjes Tom
Hoi Tom, ik heb mijn gegevens gestuurd, heb je er al naar kunnen kijken? Kijken via de kabel ben ik nu wel zat.. Slechte kwaliteit.. Ik wil digitale tv kijken terug!
Reputatie 4
Badge +3
Ik heb zojuist een nieuwe decoder naar je verstuurd. Je ontvangt ook een retourdoos voor de oude decoder. Ik hoor graag of het probleem hiermee is verholpen.
Reputatie 4
Badge +3
Wegens inactiviteit ga ik het topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.

Groetjes Tom