Geen beeld op RTL4

• 27 april 2015
  • 26 reacties
  • 1897 x bekeken

Reputatie 1
Geachte dames/heren,
Sinds gisterenavond rond 22:00 uur is op de RTL 4, SBS6 en nog een paar zenders een zwarte scherm. De rest van de zenders doen wel. Ik heb alle kabels eruit gedaan, alles resetten maar nog steeds geen beeld.

M.v.g.,

Ljubica Stricevic

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

26 reacties

Geachtig mensen sinds gisterenavond rond 22.00 uur nederland 2 en RTL 4 en SBS NET 5 een zwart beeld de rest doet het wel hoe kan dat lekker dan film gemist ik hoop dat nu wat te horen want wil vanavond goedetijden en slechte tijden kijken zo niet neem ik andere want ik betaald erke maand 41 euro ik zag net kost 37 euro per maand hoe kan dat hoop dat gauw opgelost zo niet neem ik andere is niet eerste keer gebeurt nu mis ik ook koningdag kijken pffff groetjes j.visser
Hier precies hetzelfde sinds gisteravond en nog steeds....1 wel beeld 2 geen beeld 3wel 4 niet 5 wel 6 niet enz enz enz enz
Reputatie 1
ook il heb geen beeld, en niet alleen op RTL4, maar ook op SBS 6 en NPO2 en nog meer zenders
Vanwege bezuinigingen worden op feestdagen diverse servers uitgezet. Op deze manier draagt Tele2 bij aan de klimaatverandering. Dit resulteert in het uitvallen van willekeurige zenders, van 4G, en telefoons. Excuses voor het ongemak..........:P:P:P
Reputatie 1
Vanwege bezuinigingen worden op feestdagen diverse servers uitgezet. Op deze manier draagt Tele2 bij aan de klimaatverandering. Dit resulteert in het uitvallen van willekeurige zenders, van 4G, en telefoons. Excuses voor het ongemak..........:P:P:P
Dit kun je toch niet geloven. De hele week werken en op zon-en feestdagen geen TV kijken. Dat wordt dan dus echt een andere profider.
Hoelang gaat het nog duren voordat er weer beeld is op Rtl4, Sbs6, Net5 etc. ????
Reputatie 1
wanneer zijn voor jullie de feestdagen afgelopen ? Beleven we nog TV vanavond =
ik denk dat ik ga opzeggen wordt gek van elke keer storing als jullie voor feestdagen uit ga zetten over bezuinigingen dus mag ik geen TV kijken nou ja gek waarvoor moet ik voor betalen 41 euro per maand waar ik ziet 37 euro in de maand heel raar dus vanavond geen GTST kijken ook vandaag niet koningdag kijken opTV nou BEDANKT HOOR ben echt klaar mee
groetjes j.visser
Geachtig mensen sinds gisterenavond rond 22.00 uur nederland 2 en RTL 4 en SBS NET 5 een zwart beeld de rest doet het wel hoe kan dat lekker dan film gemist ik hoop dat nu wat te horen want wil vanavond goedetijden en slechte tijden kijken zo niet neem ik andere want ik betaald erke maand 41 euro ik zag net kost 37 euro per maand hoe kan dat hoop dat gauw opgelost zo niet neem ik andere is niet eerste keer gebeurt nu mis ik ook koningdag kijken pffff groetjes j.visser
jansje.visser]Geachtig mensen sinds gisterenavond rond 22.00 uur nederland 2 en RTL 4 en SBS NET 5 een zwart beeld de rest doet het wel hoe kan dat lekker dan film gemist ik hoop dat nu wat te horen want wil vanavond goedetijden en slechte tijden kijken zo niet neem ik andere want ik betaald erke maand 41 euro ik zag net kost 37 euro per maand hoe kan dat hoop dat gauw opgelost zo niet neem ik andere is niet eerste keer gebeurt nu mis ik ook koningdag kijken pffff groetjes j.visser:@:@

Dit is te idioot voor woorden ik ga weg bij Tele2 adios
Wat is dit een flauwe kul om dit zo zonder bericht te laten plaatsvinden en dan kan je op deze dag ook de klantenservice niet bereiken schandelijk
Reputatie 1
Wat is dit een flauwe kul om dit zo zonder bericht te laten plaatsvinden en dan kan je op deze dag ook de klantenservice niet bereiken schandelijk

Ik dacht gisteren dat aan mij WEER ligt (als je belt en eindelijk krijg iemand aan de telefoon is altijd mijn schuld en liggen kabels niet goed) en inderdaad helemaal onbereikbaar vandaag. Dit is zoveelste keer ik ben hier ook echt weg. Genoeg keuzes
Reputatie 7
Badge +5
Genoeg keuzes
Helemaal mee eens, er zijn nog 27 kanalen die het wel doen 😉
Bij mij precies hetzelfde als hierboven beschreven!! De belangrijkste zenders zoals RTL4 en SBS6 o.a. sinds gisteren rond 22.00 uur op zwart. Aan. uit, reset, stroom eraf niks helpt!! Toch eigenlijk te gek voor woorden dat er niemand te bereiken is en niemand van Tele2 reageert. Op het hoofdscherm staat dat er momenteel geen storingen zijn, WEL DUS!!
Hoop dat er snel wat aan gedaan wordt en dat er vanavond weer tv is!!
Het belachelijke is dat ik op mijn Ipad wel alle zenders kan kijken ra ra hoe kan dat????
gisteren en nu nog steeds geen beeld op npo2 rtl4 sbs6 en net5. De laatste week al op alle zenders storingen van stilstaand beeld die dan na een aantal seconden weer verder gaan. paar jaar geleden ook al last van gehad wat reden voor mij was om over te stappen. Er is schijnbaar niets verbeterd dus ga morgen een andere aanbieder opzoeken.
Geachte dames/heren,
Sinds gisterenavond rond 22:00 uur is op de RTL 4, SBS6 en nog een paar zenders een zwarte scherm. De rest van de zenders doen wel. Ik heb alle kabels eruit gedaan, alles resetten maar nog steeds geen beeld.

M.v.g.,

Ljubica Stricevic
heb het zelfde probleem op 7 zenders. Bij andere providers kan je de storingsdienst bellen hier kan ik geen nr.van vinden vind dit heel slecht. Zodra ik kan opeggen doe ik het raad het jou ook aan.
ik denk dat ik ga opzeggen wordt gek van elke keer storing als jullie voor feestdagen uit ga zetten over bezuinigingen dus mag ik geen TV kijken nou ja gek waarvoor moet ik voor betalen 41 euro per maand waar ik ziet 37 euro in de maand heel raar dus vanavond geen GTST kijken ook vandaag niet koningdag kijken opTV nou BEDANKT HOOR ben echt klaar mee
groetjes j.visser
He he de zenders doen het weer, zal tijd worden!!
hehe hij doet het weer maar heb wel veel gemist ik ga toch opzeggen want is niet eerste keer problemen is vaker pfff ik betaald 41 euro per maand ik zag bij tele 2 nu 34 euro hoe kan dat pfff:?
In Hilversum is het nog steeds niks. Helemaal geen net meer te zien
blauw-en rode lichtje beiden uit.Stekkers in en uit: helpt niks. Advies: ga naar ups. Alles draadloos
UPC! !
KLM !!