Geen beeld

• 5 januari 2017
  • 25 reacties
  • 2396 x bekeken

Ik heb geen beeld. Het balkje van de zenders verschijnt wel maar het beeld wordt niet opgeladen en vervolgens wordt het hele beeld zwart

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

25 reacties

storing misschien?
tilburg geen tv sins na 11.30 beeld zwart
Heb nog maar sinds kort tele2.....komen er vaker storingen voor?
Ik heb geen beeld. Het balkje van de zenders verschijnt wel maar het beeld wordt niet opgeladen en vervolgens wordt het hele beeld zwart
ik heb het zelfde geen beeld vraag me af hoe lang dit duurt
Te lang
na 54 minuten eindelijk iemand aan de lijn gehad. Weliswaar voor een andere klacht,helaas werd de verbinding, na een pittige woordenwisseling, zonder enige vorm van fatsoen verbroken. Kreeg niet eens de kans om te vragen hoelang de storing nog zou duren. Wat dus eigenlijk mijn tweede vraag zou zijn. Is dit nu de befaamde service van tele2? Ik zou mij kapot schamen als ik zou verkondigen dat ik bij tele 2 werk.
steker van tv ontvanger 5 min uit haallen dan weer er in geluk hebt heb je weer beeld
Zet op op een zender boven de 80 dan heb je beeld
boven de 80? bij mij stopt het bij 76.....
Tjonge jonge alweer storing, ik heb sinds 19:00 pas tv. Je kan nog beter een antenne op je dak plaatsen dan tele2.
Door een update in de decoders en een reset bla bla bla op oudjaarsdag was het een systeem datum issue toen hadden we ook geen tv of radio. Wat is het volgende. Nog 4 maanden tot ik Tele2 kan opzeggen, ik kan niet wachten...
Niet omdat het kan maar omdat het MOET..
Nenpen; als je nog een bedenktijd héb zou ik hier zeker gebruik van maken. Dit is nogmaar het begin voor jou.
Anders zit je als een vis in de vuik.
Dit is al weer de zoveelste storing! Wel tv-gids, geen beeld bij selecteren programma. Zelfs de Tele2 app doet het niet, Wel de gids laten zien maar geen programma starten. In november een monteur over de vloer gehad die een nieuwe decoder en een nieuwe modem installeerde. En nu is er blijkbaar een of andere update geweest en het resultaat is GÉÉN TV!! Balen voor de zoveelste keer! Zoveel problemen steeds bij tele-2 dat wij zeer waarschijnlijk naar de concurrent gaan!
Reputatie 5
Badge +3
http://allestoringen.nl/storing/tele2
Hier wel beeld maar beperkt tot 1 zender...dat kastje reageert niet op de afstandsbediening...wel op aan/uit maar niet op veranderen van zenders.
Reputatie 5
Badge +3
En vanaf kanaal 53? ook geen beeld?
Pluris Tele2 uitzending gemist werkt ook niet naar behoren, halverwege de uitzending word ie afgebroken, daarna opnieuw en weer vooruit spoelen en weer afgebroken en nog een keer en nog een keer.
Vanaf zender 53 kun je kijken. Ik mis nu Gvd mijn serie. Wanneer gaat het nu eens goed bij tele2? Vanmorgen kreeg ik nog netjes "sorry voor het ongemak" maar het is nu al 21:41 uur en dan blijkt dat ze er al de hele ochtend middag en avond mee bezig zijn. Heel facebook staat vol met ellende van tele2. Goed begin van het nieuwe jaar...top!! NOT!!
Vanochtend weer geprobeerd en... NPO1 in HD doet het, de rest niet. Vanaf kanaal 50 waar de NIET HD zenders zitten heb ik wel beeld.
Op dit moment hè. Want dat is geen garantie dat dit vanavond ook zo is...
En vanaf kanaal 53? ook geen beeld?

ja gisteravond wel. nu ga ik kijken of alles weer werkt. Dat ik dit mee mag maken in 2017 ik heb gewoon weer tv.
Bij mij werkt het nu weer, niet te hard zeggen, wie weet wat ze in petto hebben voor ons dit weekend.
Reputatie 5
Badge +3
Zouden jullie de decoder minstens 30 sec van de stroom af kunnen halen wanneer je dit nog niet hebt gedaan. Ik hoor graag daarna bij wie het nog niet werkt?

Sorry voor het ongemak!
De decoder 30 sec van de stroom af helpt niet. Nog steeds hetzelfde.
Reputatie 5
Badge +3
Sorry voor mijn late reactie. Hoe staat het er nu voor?

Mocht het nog niet werken ontvang ik graag de volgende gegevens van je in een privébericht kunnen sturen. Dit doe je door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'.

Naam
Adres + postcode
Klantnummer