foutmelding interactieve tv

• 18 november 2018
  • TV
  • 9 reacties
  • 292 x bekeken

De hele dag krijg ik al de foutmelding 'Er is iets fout gegaan bij het afspelen van dit kanaal.' Al meerdere keren alles afgekoppeld en ook de modem opnieuw opgestart, maar steeds naar een paar seconden slaat de tv weer vast. Internet doet het wel gewoon.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 Reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hé RobbieWe,

Er was gister een TV storing in de regio Noord-Holland maar dit is nu opgelost, hopelijk ook voor jou?

Groet, Kevin
Hallo Kevin,

Helaas, ook vandaag is de tv meerdere keren uitgevallen/stil gevallen. Na het uitzetten van de tv en de interactievtv zender, paar minuten wachten, deed hij het een weer een tijdje, maar na een tijdje valy het weer volledig uit. Ook programma's terug kijken loopt vaak vast en duurt ontzettend lang met laden als het dan uberhaupt wil werken. Kortom, het lijkt aan het kastje van de interactieve tv te liggen, want internet en vaste telefoon hebben geen probleem.
Reputatie 4
Badge +2
Hé RobbieWe,

Ik kan dan voor je kijken wat er mogelijk aan de hand is, zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Kun je mij ook vertellen van welk merk de voeding van de decoder is die je gebruikt en hoe je decoder verbonden is met het modem?

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 4
Badge +2
Hé RobbieWe,

Je hebt in je privébericht aangegeven dat je homeplugs gebruikt voor de verbinding naar je decoder toe, dit kan een de oorzaak zijn van de storingen die je ervaart en mijn vraag is daarom ook om je je decoder met een kabel rechtstreeks aan te sluiten en te testen.

Groet, Kevin
Hoi Kevin,

Ik heb geen kabel voor een rechtstreekse aansluiting vanuit de meterkast met de decoder voor de tv. Er was mij beloofd bij het afsluiten van het glasvezelabonnement dat de installateur dit zou regelen via kruipruimte en boren was geen probleem. Maar toen jullie installateur alles kwam installateren, gaf hij aan dat hij van de arbo niet meer in de kruipruimte mocht. Raar, want zoals gezegd was dat wel zonder extra kosten toegezegd. Kortom, op dit moment kan het bij ons alleen via de homeplugs. Als het daar aan ligt moeten jullie het kostenloos vervangen/oplossen. Ik betaal namelijk maandelijks voor goed werkende apparatuur. Overigens, de laatste week met de homeplugs geen problemen gehad, maar het is geen garantie dat het zo blijft.

Groeten Rob.
Reputatie 7
Badge +4
Homeplugs zijn afhankelijk van de electrische installatie bij jou thuis. Voor een goede werking kun je geen garantie vooraf krijgen. De interne bekabeling en aansluiting is ook voor je eigen rekening. Je kunt een installatie monteur zoeken die wel een kruipkelder in mag. Waarschijnlijk moeten ze dan met z'n tweeen komen.
Reputatie 4
Badge +2
Hé RobbieWe,

Gezien het de laatste week goed gewerkt is kunnen we het beste afspreken dat we aankijken of het goed blijft werken. Mochten er weer frequente storingen zijn dan zullen we verder bespreken hoe we dit moeten aanpakken.

Groet, Kevin
Hoi Kevin,

Het probleem is weer terug sinds een paar dagen en nog extremer dan eerst. Alle lampjes van de ontvangers staan op groen, de wifi doet het prima, maar de interactieve televisie valt na een aantal minuten steeds uit / blokkeert. Nadat ik de stekker er een aantal minuten heb uitgedaan, opnieuw opgestart, maar weer hetzelfde probleem. Dit is niet wat ik er van mag verwachten en wat me beloofd is. Ik zeg altijd maar zo 'aan mijn geld mankeert ook niets' dus mag ik van de dienstverlening ook 100% garantie hebben. Anders wil ik mijn geld terug en overstappen naar een wel betrouwbare partner die waar voor zijn geld geeft en garanties waarmaakt. Beloofd destijds bij overstappen naar glasvezel, dat alles goed zou werken en dat doet het dus niet.

Met vriendelijke groet Rob
Reputatie 4
Badge +2
Hé Rob,

Jammer dat je nu toch weer problemen ervaart! Ondanks dat een glasvezel verbinding enorm betrouwbaar is kunnen wij bij het afsluiten van een abonnement niet weten of er storingen zullen zijn.

Ik kan een monteur sturen die de aansluiting gaat nakijken en de decoder en voeding preventief voor je kan vervangen. De monteur kan ik inplannen op werkdagen tussen 08:00 en 13:00 of tussen 12:00 en 18:00

Zodra je je voorkeur hebt doorgegeven zal ik de monteur voor je inplannen!

Groet, Kevin