Film1 gratis

• 19 maart 2020
  • 12 reacties
  • 1537 x bekeken

"Betaalzenders KPN en Ziggo gratis te bekijken tijdens coronacrisis

De betaalzenders van KPN en VodafoneZiggo zijn tijdelijk gratis te bekijken. Hiermee willen de providers mensen tegemoetkomen die noodgedwongen thuiszitten vanwege de coronacrisis.

ref: https://www.ad.nl/tech/betaalzenders-kpn-en-ziggo-gratis-te-bekijken-tijdens-coronacrisis~a7e4042e/

Krijgen Tele2 abonnees in deze doodsaaie corona tijd ook wat extra’s?
Film1 (net als KPN/Ziggo) zou een goeie suggestie zijn, misschien voor volwassenen ook Penthouse & Brazzers.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Er zijn al meer topics over gratis films, gratis bellen etc..  Tele2 heeft haar keuze gemaakt, als je meer wilt kun je dat gewoon kopen.

Reputatie 3

het is toch al bekend dat tele2 de klanten gewoon laat zitten kijk maar rond op het forum de meeste klachten die gemeld worden bestaan al vele jaren en zijn ook nooit definitief opgelost

Echt verdomd waardeloos.

1. Ik heb geen koters 
  2. Deze 6 zenders had ik al in mijn pluspakket zitten 

Geef degenen die het pluspakket hebben ook iets nuttigs niet alleen de sloebers met het light/basispakket. 😡

https://www.prijsvergelijken.nl/internet-vergelijken/internet-blog/provider-extras-corona-crisis/

Ik vind het jammer dat alleen maar voor de afleiding voor kinderen en de jeugd met extra gratis zenders gezorgd wordt en andere providers wel een gratis film 1 beschikbaar maken. 

Ik heb zelf geen kinderen en heb helemaal niets aan een baby zender, kinder zender of MTV zenders. De basisschool kinderen mogen vanaf a.s. Di weer terug naar school maar ik kan nog steeds niet van een extra gratis film zender genieten zoals bij KPN en Ziggo het geval is. 

Dus is wel een beetje discriminerend! De inflatiekosten van 2.7% worden ook midden in het jaar toegepast bij het abonnement. Zeker dat is volgens de voorwaarden maar toch.

Ik ben klant van T-Mobile en klant bij Tele2. Zij zijn gefuseerd en ik zou er als klant een voordeel moeten hebben gezien ik bij allebei klant ben maar dat is tot nu toe helemaal niet zo. Al met al teleurstellend.

Het zou heel fijn zijn als wij tenminste als volwassenen zonder kinderen ook 1 extra gratis film zender zouden mogen hebben. 

Graag ontvang ik hierover van Tele 2 medewerkers ook een reactie op!

Reputatie 7
Badge +4

Ha. Ik zie dat je een eigen topic hebt geopend.

Reputatie 7
Badge +1

het is toch al bekend dat tele2 de klanten gewoon laat zitten kijk maar rond op het forum de meeste klachten die gemeld worden bestaan al vele jaren en zijn ook nooit definitief opgelost

Bij andere providers vind je geen klachten, maar alleen jubelverhalen op de fora?

Reputatie 7
Badge +1

Wederom een gegeven paard in de bek kijk-topic net als kinderen die ontevreden zijn als ze zien dat een ander een groter sinterklaascadeau krijgt.

Persoonlijk vermoed ik dat het een deal is vanuit Film1 zelf, omdat het niet bepaald goed gaat met Film1 sinds de komst van de grote streaming diensten. Gewoon een marketing stunt via de grootste tv providers Ziggo en KPN in de hoop dat ze na de Corona crisis er nog wat klanten aan over houden.

Gewoon een marketing stunt via de grootste tv providers Ziggo en KPN in de hoop dat ze na de Corona crisis er nog wat klanten aan over houden.

En dat zal ze vast lukken aangezien de grootste tv providers wel extra diensten leveren in tijden van extreme crisis, in tegenstelling tot de kleinere (en krenterige) providers die alleen dingen aanbieden die ze al standaard in hun ‘plus’ pakket hebben zitten zodat alleen het armoedige gepeupel met het allergoedkoopste pakket er daadwerkelijk wat aan heeft.

Reputatie 7
Badge +1

En dat zal ze vast lukken aangezien de grootste tv providers wel extra diensten leveren in tijden van extreme crisis, in tegenstelling tot de kleinere (en krenterige) providers die alleen dingen aanbieden die ze al standaard in hun ‘plus’ pakket hebben zitten zodat alleen het armoedige gepeupel met het allergoedkoopste pakket er daadwerkelijk wat aan heeft.

Euh….als het een actie vanuit Film1 is (wat ik sterk vermoed), dan ligt het niet aan krenterigheid van welke provider dan ook, maar aan wie Film1 het gratis wil weggeven….

Euh….als het een actie vanuit Film1 is (wat ik sterk vermoed), dan ligt het niet aan krenterigheid van welke provider dan ook, maar aan wie Film1 het gratis wil weggeven….

Het gaat niet om die hele Film1..
Het gaat erom dat degenen die niet het sloeberpakket hebben gewoon niets krijgen.
De provider mag best eens de hand over het hart strijken en deze abonnees ook iets extra's aanbieden.

Maar aangezien je of een medewerker bent of een enorme fanboy, is redeneren met jou compleet nutteloos.

Reputatie 7
Badge +1

Het gaat niet om die hele Film1..
Het gaat erom dat degenen die niet het sloeberpakket hebben gewoon niets krijgen.
De provider mag best eens de hand over het hart strijken en deze abonnees ook iets extra's aanbieden.

Maar aangezien je of een medewerker bent of een enorme fanboy, is redeneren met jou compleet nutteloos.

Kijk nog even hierboven. Je topic gaat toch echt over Film1. 

Kijk nog even hierboven. Je topic gaat toch echt over Film1. 

Beetje oost-indisch blind zeker?
Kijk nog even verder dan alleen de topic titel.

Er staat meer dan alleen Film1 in de 1e post..
Ik schreef namelijk:

"Krijgen Tele2 abonnees in deze doodsaaie corona tijd ook wat extra’s?
Film1 (net als KPN/Ziggo) zou een goeie suggestie zijn, misschien voor volwassenen ook Penthouse & Brazzers.
”..

Het Sportpakket kan natuurlijk ook, maar sport intereseert mij absoluut niet.
Aangezien Tele2 geen andere pakketten heeft dan het Basispakket, het Pluspakket, het Sportpakket en het Erotiek pakket blijft er weinig te kiezen over hè?

Nou… als je klaar bent met nutteloze kritiek te posten zou het prettig als er iemand met een beetje meer verstand hierover zou kunnen posten.

En ik weet niet welke idioot jouw antwoord als “Beste antwoord” bestempeld heeft, maar het zou prettig zijn als de topic poster zelf die keuze zou kunnen maken, want het is namelijk het “Meest nutteloze antwoord”.. EVER!