film1

• 23 maart 2020
  • 9 reacties
  • 134 x bekeken

Reputatie 3

helaas blijkt tele2 niks om klanten te geven en krijgen we geen gratis film1 maar worden we “blij gemaakt” met wat trieste kinder zenders en cc extra wat nog 1000x herhaalt wat cc zelf al 3000000x heeft herhaald

**Vanwege taalgebruik bericht aangepast door moderator**

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dubbel topic aanmaken is niet de bedoeling: https://forum.tele2.nl/tv-187/film-zender-79403

Reputatie 3

1 jaar alleen maar problemen met je aansluiting ook niet maar daar heeft tele2 ook gewoon schijt aan en dan krijg je een trieste compensatie van 20 euro voor een heel jaar ellende dus heb ik ook schijt aan tele2 en hun regels

helaas blijkt tele2 niks om klanten te geven en krijgen we geen gratis film1 maar worden we “blij gemaakt” met wat trieste kut kinder zenders en cc extra wat nog 1000x herhaalt wat cc zelf al 3000000x heeft herhaald

Als klap op de vuurpijl hebben ze een verhoging aangekondigd, maar je mist weinig aan dat Film gebeuren hoor.

Om in je bewoording te blijven, allemaal zeikfilms (ha ha ha ;o)

Reputatie 3

nog even in mei ben ik weg en zal ik ook nog de nodige (juridische) stappen gaan nemen voor een aansluiting die nooit heeft gefunctioneerd zoals redelijkerwijs verwacht mag worden want ik heb recht op veel meer compensatie dan 20 euro hiervoor

Dus eigenlijk ben je gewoon een ontevreden klant, en grijpt het niet hebben van de Film kanalen aanom eens lekker te klagen.

Dan had je beter een andere naam aan je topic kunnen geven, zoals slechte service etc.

Dan had een Mod van Tele2 er naar kunnen kijken.

Reputatie 3

er is al genoeg telefonisch contact over geweest en het is zeer duidelijk geworden dat tele2 geen zak om klanten geeft en geen problemen wil oplossen kijk maar op het forum de meeste klachten bestaan al vele jaren

Reputatie 7
Badge +1

Weer zo’n topic van iemand die flipt als iemand anders iets krijgt en hij niet. 

Reputatie 3

Weer zo’n topic van iemand die flipt als iemand anders iets krijgt en hij niet. 

als je niks nuttigs te zeggen hebt zeg dan niks 

**Vanwege taalgebruik bericht aangepast door moderator**

Reputatie 5
Badge +2

Omdat het niet nodig is om twee topics over dit onderwerp van dezelfde persoon open te hebben zet ik deze op slot.

Het andere topic: https://forum.tele2.nl/tv-187/film-zender-79403