Film 1

• 3 januari 2017
  • 24 reacties
  • 2160 x bekeken

Hallo mensen. Ik heb vandaag het pakket film 1 besteld bij tele twee, na drie uur ou het geregeld zijn en waarschijnlijk is dat ook wel zo maar ik weet niet hoe ik het moet vinden......wie kan mij helpen aslsjeblieft .

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

24 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Bel morgen even de klantenservice. Dit is een klantenforum en wij kunnen geen instellingen in jouw account inzien.
Dank je wel Eric, zal ik doen......maar ik dacht dat iemand mij hier misschien mee kon helpen.......met eerdere ervaringen.
Reputatie 5
Badge +3
Dag,

Heb je ondertussen al het pluspakket? Ik zie dat onze klantenservice je al verder heeft kunnen helpen!

Groet, Trinh
Ik ben boos......vanmiddag gebeld met iemand van teletwee . Ik dacht dat je via het menu films kon kijken maar dat was niet zo. Heb ik in overleg met de medewerker besloten voor het Pluspakket en hij zei dan moet je zes uur je film 1 even afzeggen. Heb het eerst met hem geprobeerd maar dat lukte niet. Nu lukte het zes uur ook niet en ik heb gebeld vanmiddag zei degene ook als het vanavond niet lukt dan bel je maar dan doen wij het voor je.
Wat schetst mijn verbazing toen ik vanavond belde en ik te horen kreeg dat ik de film1 niet af kan zeggen omdat ik minimaal 1 maand lod moet zijn. Als ze dat vanmiddag gezegt hadden had ik gewoon nog een maandje gewacht met het plus pakket doordat ik verkeerd ben voorgelicht gaat me dat nu geld kosten. Tja en dat pik ik niet......... ik zit nu met twee pakketten opgescheept........dit vind ik waardeloos.
Reputatie 5
Badge +3
Wat een vervelende situatie. Wil je dat ik film1 per direct voor je opzeg? Want dat kan ik hier gewoon voor je doen.

Ik hoor graag van je!
Nou dat wil ik graag, maar ik heb er wel een rot gevoel bij. Waarom kon het vanavond dan niet . Ene Kees beweerde bij hoog en laag dat ik in ieder geval een maand lid moest blijven. Maar als je het op wil zeggen.......heel graag want ik hoef echt geen film1 en het Pluspakket .....alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge +3
Ik zag in de notities dat ze je ook wilde opzeggen, maar dat je het via jouw Mijn Tele2 zou gaan doen. Maargoed het maakt nu niet meer uit. Ik maak graag een uitzondering voor je! Ik kan alleen nu niet de order van Film1 eruit halen, omdat het pluspakket in oplevering is, dit zal op de 18e zijn. Ik kan vanaf de 18e Film1 kosteloos voor je opzeggen. Wat ik met je kan afspreken is dat je me na de 18e hier een bericht stuurt of ik een notitie in het systeem maak voor je en zodra je de klantenservice belt kunnen zij dit voor je doorzetten. Wat zou je graag willen?
Ja ik zou het ook zelf doen maar s ' middags had ik het met die medewerker van jullie geprobeerd en toen kreeg ik een bepaald scherm niet in beeld. Toen zei hij
Probeer het zes uur nog maar een keer en als het niet lukt dan bel je maar en dan doen wij het voor je . Ik stuur je de 18de wel een berichtje.......maar hoe gaat het dan met de betaling ? Ik had afgesproken dat ik voor één dag zou betalen ..
Maandag had ik iemand van jullie aan de lijn en die heb ik een compliment gemaakt dat tele twee mij zo goed beviel. Dat had ik denk ik niet moeten doen want het ene probleem na het andere die t zich aan. Nu zit ik zonder televisie .
Reputatie 5
Badge +3
Ik ga je dan kosteloos opzeggen en een vergoeding geven voor de periode nu dat je gebruik maakt van Film1, dus dan krijg je alles vergoed. Vind het jammer na dit probleem dat je nu ineens in een andere voor je hebt. Werkt je tv nu niet? Wat is precies het probleem? Kan je wel wat zenders zien?
Hallo Trinh van teletwee. Gister heb ik de hele dag en avond geen televisie gehad en nu wilde ik bellen omdat ik vanmorgen nog geen tijd had gehad, maar nu doet alles weer. Dus ik denk dat het te maken had met de onderhoudswerkzaamheden. Dat hoorde ik ook al eens toen ik belde dat er storingen waren in de omgeving van Rotterdam. Ik vind het fijn dat je het op zege manier oplost, als het goed opgelost wordt heb ik er geen problemen mee . Maar nu zou ik moeten betalen voor fouten die jullie maken. En daar ben ik het niet mee eens. Nogmaals als het goed opgelost wordt vergeet ik het wel , zoniet dan heb je aan mij een verkeerde.....redelijk toch ?? Ik wens je een goed weekend toe. Vr gr Henny
Ik heb nog een vraagje , dat Pluspakket wat ik heb vind ik wel leuk maar woensdagavond heb ik naar een leuke film gekeken en dan wordt het vervolgd hoe en waar kan ik nu zien wanneer het vervolg erop komt.
Reputatie 5
Badge +3
Ik geef aan dat je hiervoor niet hoeft te betalen. Zodra je me dan een bericht stuurt ga ik het voor je regelen. Helaas was er gisteren een storing.

Hoe bedoel je met wordt vervolgd? Dat er een deel 2 van de film komt?
Ja de film was nog niet een happy end
En toen het afgelopen was stond er ook wordt vervolgd.......
Reputatie 5
Badge +3
Kan je dit niet in het menu vinden?
Moet ik dan als ik op de zender sta de menuknop indrukken
Reputatie 5
Badge +3
Op welke zender heb je de film gezien?
Op welke zender heb je de film gezien?

Er staat rechts boven film en het nummer wat er bij staat is F1Pr HD Dit staat erbij als ik op de tv gids klik.
En het menu werkt niet dan komt er het menu van uitzending gemist enz.....
Reputatie 5
Badge +3
Om welke film en op welke zender ging het? Dan kijk ik even met je mee.

Groet, Trinh
Om welke film en op welke zender ging het? Dan kijk ik even met je mee.

Groet, Trinh

De zender was F1Pr nummer 36, en ik weet niet meer hoe de film heet, maar het was iets met bridge.
Ik zag in de notities dat ze je ook wilde opzeggen, maar dat je het via jouw Mijn Tele2 zou gaan doen. Maargoed het maakt nu niet meer uit. Ik maak graag een uitzondering voor je! Ik kan alleen nu niet de order van Film1 eruit halen, omdat het pluspakket in oplevering is, dit zal op de 18e zijn. Ik kan vanaf de 18e Film1 kosteloos voor je opzeggen. Wat ik met je kan afspreken is dat je me na de 18e hier een bericht stuurt of ik een notitie in het systeem maak voor je en zodra je de klantenservice belt kunnen zij dit voor je doorzetten. Wat zou je graag willen?
Hallo Trinh van teletwee ik zou de 18de jouw een bericht doen om die film 1 op te zeggen, het is nog geen 18 januari maar waarschijnlijk lees je dit morgen en dan is het wel de 18de. Dus bij deze als je het voor mij op wilt zeggen of moet ik zelf nog de klantenservice bellen ???? IK hoor het graag van je
Hallo Trinh van teletwee
Ik zou jouw de 18de een berichtje doen om film op te zeggen, nu heb ik het zelf ook al opgezegd , maar ik zou er niet voor hoeven te betalen maar ze hebben het wel van mijn rekening afgeschreven. Ook zou de eerste maand van tv basis gratis zijn ook dat hebben ze afgeschreven........los jij dit alles op of neem ik contact op met de klantenservice ???
Dat hoor ik graag. Want ik ga dan zo snel mogelijk bellen.
Omdat ik het er niet mee eens ben.
jij had beloofd dat je film 1 kosteloos op zou zeggen......toch ?
Gr Henny v d Linde
Reputatie 5
Badge +3
Dag Henny,

Je bent me voor geweest met opzeggen. Ik ga een vergoeding voor je invoeren voor de kosten zodat je zelf niet meer hoeft te bellen.

Groet, Trinh