beantwoord

ESPN1

  • 6 January 2023
  • 5 reacties
  • 2579 x bekeken

Ik zie overal reclame dat ESPN1 voor iedereen toegankelijk is, maar zie het niet staan bij de zenderlijst van Tele2. Ook zie ik Tele2 niet bij de providers op de site van ESPN staan.

Bij die lijst staan hele onbekende ( voor mij tenminste) providers dus snap niet dat Tele 2 er niet bij staat.

icon

Beste antwoord door Des2000 7 January 2023, 07:58

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Tele2 verkoopt geen nieuwe internet en tv abonnementen meer.  Daarom is deze actie waarschijnlijk ook bij hen niet meer verkrijgbaar. 

Tele2 verkoopt geen nieuwe internet en tv abonnementen meer.  Daarom is deze actie waarschijnlijk ook bij hen niet meer verkrijgbaar. 

Ze kunnen toch gewoon ook dat kanaal openzetten. Of is dit een manier om iedereen naar een duur T-mobile abonnement te lokken? Is een actie van ESPN voor iedereen zegt ESPN.

 

 

Reputatie 7
Badge +12

 

 Is een actie van ESPN voor iedereen zegt ESPN.

 

 

Dat is dan een vraag aan espn, waarom staat Tele2 niet bij jullie lijstje?

Reputatie 4
Badge +3

Hoi,

 

Tele2 levert geen ESPN 1 aan klanten omdat ESPN geen overeenkomst heeft met Tele2

 

ESPN vraagt voor elke abonee een bedrag per maand ongeacht of de klant wel of geen abbonement afneemt via Tele2

Tele2 heeft dit geweigert in het verleden en daarom is het ook niet mogelijk om via Tele2 een abbonement op ESPN te kunnen afsluiten.

ESPN geeft in haar reklame uiting ook aan dat het gaat om 98% en geen 100% dekking

 

Hopende je voldoende te hebben geinformeerd.

 

Des

Hoi,

 

Tele2 levert geen ESPN 1 aan klanten omdat ESPN geen overeenkomst heeft met Tele2

 

ESPN vraagt voor elke abonee een bedrag per maand ongeacht of de klant wel of geen abbonement afneemt via Tele2

Tele2 heeft dit geweigert in het verleden en daarom is het ook niet mogelijk om via Tele2 een abbonement op ESPN te kunnen afsluiten.

ESPN geeft in haar reklame uiting ook aan dat het gaat om 98% en geen 100% dekking

 

Hopende je voldoende te hebben geinformeerd.

 

Des

Okee, bedankt!

 

Reageer