beantwoord

Eén en Canvas

  • 2 July 2021
  • 4 reacties
  • 230 x bekeken

Ik krijg momenteel geen beeld en geluid bij de zenders Eén en Canvas. Alle andere zenders doen het wel.

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 5 July 2021, 09:57

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Arie van Leeuwen, maak via deze link even een eigen topic. Dan helpen we je daar verder.

Dit topic is namelijk al beantwoord en ga ik sluiten. Ik zie je topic tegemoet! 😄

                Geachte medewerker/ster.

We hebben al weken geen teletekst op Belgie. Moeten volgens bericht uit service Belgie

zelf de provider update. Nu is mijn vraag kunnen jullie dit voor ons doen.

               H.G.Arie van Leeuwen Zwijndrecht

 

                Geachte medewerker/ster.

We hebben al weken geen teletekst op Belgie. Moeten volgens bericht uit service Belgie

zelf de provider update. Nu is mijn vraag kunnen jullie dit voor ons doen.

               H.G.Arie van Leeuwen Zwijndrecht

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Filip,

Laten we snel kijken naar een oplossing! Het kan voorkomen dat een zender geen signaal heeft.

Soms helpt het om de TV-ontvanger te resetten. Dit doe je door de stekker van de TV-ontvanger uit het stopcontact te halen. Na 30 seconden wachten kan je de stroom weer aansluiten. Je televisie maakt dan opnieuw verbinding. Dit kan enkele minuten duren. Werkt deze reset niet? Geen probleem Ik heb hier een topic met nog een paar tips: https://forum.tele2.nl/tv-187/info-ik-heb-slecht-of-geen-beeld-op-tv-wat-te-doen-80089.

Werken deze tips niet dan zijn er waarschijnlijk poblemen bij de zender zelf. Dit kunnen we niet oplossen en dan moeten we het afwachten. Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!