beantwoord

Geen beeld op TV

  • 17 March 2020
  • 8 reacties
  • 179 x bekeken

Reputatie 3
  • Forumkenner pur sang
  • 107 reacties

9 mrt is de monteur geweest. Kabels vervangen. Oude kastje is prima, zegt hij. Tóch valt dat rotding uit, tv geen beeld meer en dan dien je te wachten tot het weer opstart en mis je een stuk van het nieuws. Ik ga idd dat boek maar schrijven. Wordt een flink aantal oplagen. Geen rechten voor Tele2. 😜

icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 19 March 2020, 10:30

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7

Zou mooi zijn als je dit bericht in het topic plaatst waar het betrekking op heeft i.p.v. elke keer een nieuw topic te openen. Dat houdt de topics overzichtelijk.

Reputatie 3

Voot mij is dit een splinternieuw topic. Ik heb over deze eeuwige ellende vreselijk veel moeten posten zodat het voor mij niet meer overzichtelijk was. En ik nogal ver moet terugzoeken: welke datum, hoeveelste kapot modem of kapotte decoder. wat deed Tele2 nu weer fout.. Dit is dus mijn keus. Wie er niet op wil reageren hoeft dat niet te doen. Wie het wel ziet zitten, prima. Misschien moet jij het meer als een mededeling zien. Ik vind na mijn ervaringen wat dat aangaat alles best. 

Reputatie 7
Badge +12

De verhouding topics openen en reacties plaatsen is inderdaad wat scheef bij dit forumlid.

Reputatie 3

Niemand is perfect. Tele2 al helemaal niet. Ik heb het wel vaker gezien op een forum en niemanf duikt er zo snel op als hier

Yaelle, weet je dat je alle door jou geplaatste berichten kan zien door op je naam te klikken?

Reputatie 3

Ja, dat weet ik uiteraard  maar dát bedoel ik niet

Reputatie 7

Lijkt me verspreid over meerdere topics lastiger terugzoeken, maargoed. Het is duidelijk dat je aandacht wilt, dat ga je ongetwijfeld krijgen...

Reputatie 5

Hé Yaelle, 

Vervelend dat je met de nieuwe kabels (en de nieuwe decoder die voorheen al vervangen was) opnieuw een storing had, jammer om te zien dat het maar niet lijkt te lukken om zonder storingen verder te kunnen. Hopelijk blijft het hierbij en was dat de laatste keer dat je beeld wegviel.

Wist je dat je nog een ander topic open had waar ik een onbeantwoorde vraag had? Dit antwoord heb je nu gegeven door een nieuw topic te openen. Je vorig topic: http://forum.tele2.nl/vast-internet-188/storing-mijntele2-tv-storingen-79251?

Om het overzicht te bewaren voor zowel jezelf als andere forumgebruikers, waaronder wij moderators, is het is handig om vanaf nu alles omtrent je TV storingen te plaatsen in 1 topic. Ik ga daarom dit topic sluiten en laat bovenstaande open staan. Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen dan hoor ik dat graag in bovenstaand topic.

Groet, Kevin