Decoder werkt niet meer.

• 12 januari 2020
  • 5 reacties
  • 101 x bekeken

Wat moet je doen als de decoder stopt met werken?

Heb de kabels vervangen en beide apparaten (modem) een reset gegeven.

Blauw lampje brand wel,  internet ook.

Zag op de down-detector dat er geen storingen zijn.

Graag advies.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoi EllieZuid,

Kun je wel het menu zien als je deze opvraagt via de afstandsbediening? Heb je de televisie op het juiste extensie kanaal staan? Is de decoder rechtstreeks aangesloten op het modem? 

Groet, Michiel

Hoi EllieZuid,

Kun je wel het menu zien als je deze opvraagt via de afstandsbediening? Heb je de televisie op het juiste extensie kanaal staan? Is de decoder rechtstreeks aangesloten op het modem? 

Groet, Michiel

Goedemiddag,

het menu verschijnt niet,  nee.  Verder knippert het blauwe lampje wel,  maar reageert nergens op.  Ook niet op stand-by.

Heb ook nog gekeken dat die inderdaad op het juiste HDMI poort / signaal staat:  deze klopt.

De decoder staat direct aangesloten op de modem.  De adapter van de decoder is verder van Moso.  Deze hebben wij vorig jaar november gekregen,  toen de oude stekker defect ging.

De televisie zelf claimt dat het geen signaal ontvangt van de decoder,  maar kan verder andere apparaten wel vinden.  Heb eveneens getest of het mogelijk de HDMI kabel was door deze te wisselen,  maar hier ligt evenzo geen schuld.

Ellie

Reputatie 3
Badge +1

Goed dat je dat allemaal al hebt geprobeerd. Ik wil graag de verbinding vanuit hier ook even controleren. Om dit te kunnen doen ontvang ik graag je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in een privé bericht. Privébericht naar Michiel

Goed dat je dat allemaal al hebt geprobeerd. Ik wil graag de verbinding vanuit hier ook even controleren. Om dit te kunnen doen ontvang ik graag je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in een privé bericht. Privébericht naar Michiel

Topic kan gesloten worden.  Heb sinds vanmiddag laat weer verbinding.

Heel veel dank voor uw steun intussen.

Ellie

Reputatie 3
Badge +1

Fijn dat je de decoder weer kunt gebruiken! Ik ga het topic sluiten.