beantwoord

Decoder werkt niet juist

  • 29 november 2018
  • TV
  • 4 reacties
  • 1561 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Sinds een week geeft onze decoder een vreemde melding. Wanneer er iets wordt opgenomen en je een ander kanaal wilt bekijken geeft de decoder aan dat er geen 2 kanalen tegelijk kunnen worden opgenomen terwijl dit niet gebeurt en gevraagd wordt. Ook zijn alle geplande opnames verdwenen. Dit is erg vervelend 😒

Zijn er andere gebruikers die hier ook last van hebben?

icon Beste antwoord door Jasper van Tele2 1 december 2018, 09:27

Heb je nog geplande opnames staan? Heb je de decoder opnieuw laten starten? Wat je zo kunnen proberen is de decoder opnieuw laten starten wanneer je het grote Tele2 logo ziet de OK knop ingedrukt houden tot de decoder opnieuw gaat starten. Let op dat je mogelijk wel de opnames die op de decoder staat kwijt bent.

Bekijk origineel bericht

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Welk kanaal probeer je op te nemen? Kan zijn dat deze geen 2 streams toelaat.
Beste Jasper, het gebeurt bij ieder kanaal.
Reputatie 5
Badge +3
Heb je nog geplande opnames staan? Heb je de decoder opnieuw laten starten? Wat je zo kunnen proberen is de decoder opnieuw laten starten wanneer je het grote Tele2 logo ziet de OK knop ingedrukt houden tot de decoder opnieuw gaat starten. Let op dat je mogelijk wel de opnames die op de decoder staat kwijt bent.
Ik heb je instructies gevolgd en alles werkt weer naar behoren, bedankt voor je hulp!

Reageer