decoder van de tv

• 25 februari 2019
  • TV
  • 5 reacties
  • 124 x bekeken

Hallo
mijn decoder die voor de tv id doet het niet meer
waar kan ik een andere krijgen

alvast bedankt Bert
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé Bert,

Met de informatie die je gegeven hebt kan ik nog niet vaststellen wat er precies aan de hand is. Kun je om te beginnen welke lampjes op de decoder branden en als er geen enkele brand zou je dan de decoder op een ander stopcontact kunnen aansluiten. Als dit ook niets oplevert is het handig om te weten van welk merk de voeding van de decoder is, zou je dit na kunnen kijken?

Bedankt voor je medewerking!
Kevin van Tele2 schreef:

Hé Bert,

Met de informatie die je gegeven hebt kan ik nog niet vaststellen wat er precies aan de hand is. Kun je om te beginnen welke lampjes op de decoder branden en als er geen enkele brand zou je dan de decoder op een ander stopcontact kunnen aansluiten. Als dit ook niets oplevert is het handig om te weten van welk merk de voeding van de decoder is, zou je dit na kunnen kijken?

Bedankt voor je medewerking!

hallo
ik heb andere stopcontacten geprobeerd maar niets ik heb twee decoders voor de tv maar dat werk ook niet op de andere stroom adapter het merk is van de decoder Amino A132

hoop dat je hier mee wat kan Bert
Reputatie 5
Badge +2
Hé Bert,

Je bericht is niet heel duidelijk, je hebt nog geen antwoord gegeven of er lampjes op de decoder gaan branden. Daarnaast geeft je aan twee decoders te hebben, werkt de tweede decoder wel? ook op de voeding en de bekabeling van de andere decoder?

Groet, Kevin
Kevin van Tele2 schreef:

Hé Bert,

Je bericht is niet heel duidelijk, je hebt nog geen antwoord gegeven of er lampjes op de decoder gaan branden. Daarnaast geeft je aan twee decoders te hebben, werkt de tweede decoder wel? ook op de voeding en de bekabeling van de andere decoder?

Groet, Kevin

nee de een decoder werkt niet goed op de andere voeding valt telkens uit blauwe lampje gaat aan en even later weer uit en start dan opnieuw op
en op de voeding die erbij hoort doet hij helemaal niets ook geen lampjes
Reputatie 5
Badge +2
Dan wil ik graag een monteur voor je inplannen die dit probleem voor je gaat oplossen. Ik kan deze op werkdagen tussen 08:00 - 13:00 of tussen 12:00 en 18:00 voor je inplannen. Zou je in een privébericht willen aangeven welke dag en tijdstip je voorkeur heeft? Ook heb ik dan privé informatie van je nodig:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin