beantwoord

Decoder reageert niet op de afstandsbediening.

• 20 december 2016
  • 4 reacties
  • 232 x bekeken

Beste Tele2,

Sinds ongeveer een week kan ik met mijn afstandsbediening mijn kastje niet meer besturen. Ik kon eerst (1 dag) het kastje nog alleen uit en aan zetten met de afstandsbediening, maar na het volgen van de stappen voor het resetten (https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/televisie/afstandsbediening-werkt-niet/) werkt het volledig niet meer.

Het rode lampje van mijn afstandsbediening werkt nog wel, en mijn kastje gaat ook nog gewoon aan als ik de stekker er in weer doet (gaat naar Nederland 1).

Ik heb dus het volgende geprobeerd aan de hand van https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/televisie/afstandsbediening-werkt-niet/ :
- Batterijen vervangen
- Kastje gereset
- Afstandsbediening gereset met de 982, 02, 982 codes

Wat kan ik nog meer proberen? Kan niet een andere oplossing vinden online. Hoor graag van jullie.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 21 december 2016, 15:04

Hoi c-a-m-dejong,
Ik wil je een nieuwe afstandsbediening toesturen. Ik hoop dat dat de oplossing is.
Zou je mij een privébericht willen sturen met deze gegevens:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi c-a-m-dejong,
Ik wil je een nieuwe afstandsbediening toesturen. Ik hoop dat dat de oplossing is.
Zou je mij een privébericht willen sturen met deze gegevens:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Dankjewel voor je gegevens! Er komt een nieuwe jouw kant op.
Laat je weten of dit de oplossing is geweest. :)
Groetjes Kiko
Hoi Kiko,

De nieuwe afstandsbediening heeft inderdaad geholpen! Ik kan weer wat anders dan Nederland 1 kijken :)

Hartstikke bedankt voor je hulp!
Reputatie 5
Badge +4
Wat goed om te horen! 🙂
En dankjewel voor je terugkoppeling.
Ik zal hierbij je topic sluiten. Groetjes Kiko