beantwoord

Decoder reageert niet

• 20 januari 2016
  • 4 reacties
  • 281 x bekeken

Ik heb sinds kort een aansluiting bij Tele2. Na problemen met de modem (die overigens nu opgelost zijn, kan ik dat ergens melden zodat ik mijn kosten kan declareren?) is nu het volgende probleem aan de orde. Ik heb een draadloze verbindingsset om het tv signaal naar mijn tv te krijgen, beide geven een groen lampje. Vanaf dat kastje wordt het signaal met een draad naar de decoder geleidt die het signaal naar een bruikbaar beeld moet omvormen voor mijn tv. Nu doet de decoder niet wat hij zou moeten doen. De tv geeft aan geen signaal te ontvangen en de decoder reageert niet op de afstandsbediening (het lampje blijft rood branden). De volgende dingen heb ik geprobeerd:
- resetten van de modem
- resetten van de decoder
- opnieuw aansluiten van de draadloze verbindingsset
- afstandsbediening opnieuw instellen (achteraf bleek dit voor de tv te zijn dus lijkt me geen oplossing. Kan ik ook de originele en mooiere afstandsbediening koppelen aan de decoder?)

Aangezien de klantenservice eruit ligt, probeer ik het via deze manier. Ik hoor graag wat de oplossing is voor dit probleem.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 24 januari 2016, 10:55

Hoi Conrad,
Ik heb even in het systeem gekeken en ik zie dat je al contact hebt gehad met de telefonische klantenservice en er is een nieuwe decoder naar je verstuurd. Hopelijk gaat dat je probleem oplossen!
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Conrad,
Ik heb even in het systeem gekeken en ik zie dat je al contact hebt gehad met de telefonische klantenservice en er is een nieuwe decoder naar je verstuurd. Hopelijk gaat dat je probleem oplossen!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Conrad,
Heb je je nieuwe decoder ontvangen? En heeft dit voor een oplossing gezorgd?
Ik ben benieuwd!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Conrad,
Ik heb helaas niks meer van je gehoord. Heeft de nieuwe decoder gezorgd voor een oplossing of ervaar je nog problemen met je decoder? Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Conrad.
aangezien ik niks meer van je gehoord heb, sluit ik dit topic. Als je toch nog een vraag hebt, kun je het beste een nieuw topic openen. Je wordt dan door mij of een van mijn collega's weer verder geholpen.
Groetjes Kiko