beantwoord

Decoder loopt iedere zaterdag avond tussen 21.00 en 22.00 vast.

• 12 januari 2019
  • TV
  • 5 reacties
  • 268 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 4 reacties
Hallo,

Ik heb een vreemd probleem iedere zaterdagavond loopt mijn tv-decoder vast, je kan de klok er haast gelijk op zetten... Na twee uur is het weer over, resetten heeft geen zin.
Wie heeft er een oplossing?

Groet,
Mukkie

icon Beste antwoord door Kevin van Tele2 14 januari 2019, 09:38

Hé mukkie,

Dat is inderdaad een vreemd probleem. Als eerste wil ik proberen de instellingen van de decoder te herstellen, omdat je je gegevens aan je profiel hebt toegevoegd heb ik dit op afstand voor je gedaan. Als je de decoder uit en aanzet gaat deze zich opnieuw aanmelden in het systeem.

Hopelijk is het daarmee opgelost, zo niet hoor ik het graag en kunnen we verder naar de volgende oplossing!

Groet, Kevin

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé mukkie,

Dat is inderdaad een vreemd probleem. Als eerste wil ik proberen de instellingen van de decoder te herstellen, omdat je je gegevens aan je profiel hebt toegevoegd heb ik dit op afstand voor je gedaan. Als je de decoder uit en aanzet gaat deze zich opnieuw aanmelden in het systeem.

Hopelijk is het daarmee opgelost, zo niet hoor ik het graag en kunnen we verder naar de volgende oplossing!

Groet, Kevin
Hai Kevin

Sorry voor mijn late reactie...Lig met griep op bed.
dank je wel voor de moeite
Groetjes Mukkie
Reputatie 5
Badge +2
Geen probleem, ik hoor volgende week graag van je! Heel veel beterschap gewenst!

Groet, Kevin
Beste Kevin
Decoder liep niet meer vast, dank je wel voor de moeite

Groet Mukkie
Reputatie 5
Badge +2
Dat is goed nieuws, bedankt voor het doorgeven!

Fijn weekend alvast!

Groet, Kevin