vraag

Decoder herstart spontaan

• 12 juli 2017
  • 8 reacties
  • 139 x bekeken

Reputatie 7
Badge +4
  • Goldmember
  • 14739 reacties
Sinds een paar weken restart mijn decoder (met opname functie) regelmatig spontaan. Gewoon tijdens het kijken naar een zender. Zou een kastje na een aantal jaar versleten kunnen raken?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 2
Ja, dat zou best kunnen eric. Ik zou zeker wel even voor je willen kijken wat de leeftijd is van je decoder om in te schatten wat wij het beste kunnen doen. Het is handig om in een privébericht naar mij even je volledige adres te vermelden of deze in je eigen profiel toe te voegen zodat ik die gegevens daar uit kan halen.

Alvast bedankt!
Reputatie 2
Bedankt voor het doorsturen van je gegevens! Die decoder heb je daar al wel een tijdje staan. Of de leeftijd een oorzaak is van de problemen die je ervaart kan ik je vanaf hier ook niet met zekerheid zeggen. Ik zou wel graag samen met je willen uitproberen te kijken wat er gebeurd als we deze omruilen. Als je dat wilt dan laat ik voor jou een nieuwe decoder versturen!
Reputatie 7
Badge +4
Dat lijkt me een uitstekend idee Ruben, top service! Dus hit it!
Reputatie 2
Top, je ontvangt de nieuwe decoder binnen 5 werkdagen! Hou even rekening mee met het feit dat je oude decoder bij ons uit het systeem gehaald moet worden op het moment dat je de nieuwe decoder installeert. Met de doos waarin de nieuwe decoder word gestuurd kan je de oudere ook terug sturen. Ik neem aan dat ik je verder niet heel veel uitleg hoef te geven? 🙂
Reputatie 7
Badge +4
haha.. 🙂 Ik heb niet vaak hulp nodig, maar het voelt wel goed dat Tele2 zo snel reageert!
Reputatie 2
Graag gedaan, Eric 😉 Ik laat dit topic zeker even open, ik ben benieuwd of het de oplossing zal zijn.
Reputatie 2
Hé Eric, hoe is het gegaan met de nieuwe decoder?
Reputatie 2
Dit topic na aanleiding van inactiviteit gesloten.