beantwoord

Decoder afmelden

  • 11 July 2020
  • 7 reacties
  • 238 x bekeken

Zou iemand mijn oude decoder willen afmelden. Deze komt zsm retour trouwens, we waren op vakantie :s

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 13 July 2020, 16:21

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 5

Thanks voor de extra uitleg @WhTurner! Nu heb heb ik @fmm.sterken's privébericht ontvangen met de informatie en ik heb gelijk de oude decoder afgemeld zoals gegevraagd! :smile:

Groetjes, 

Rox

@fmm.sterken

Bij mij werkt de link wel 

Je kan ook een  privé bericht sturen door op de foto van Rox te klikken en dan op stuur bericht.

Goed om te horen dat het een geslaagde vakantie was! Yes, 1 druk op de knop en ik meld de oude decoder af. Om te weten of ik de juiste decoder afmeld heb ik de laatste 3 cijfers van het serienummer of MAC adres nodig. Deze staan onderop de decoder. Je kan die het beste in een privébericht sturen via deze link. Ook ontvang ik ter verificatie onderstaande gegevens:

  • Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Ik hoor het van je! 

Groetjes, 

Rox

De link doet niets voor me Fox. Niet klikbaar.

 

Reputatie 5

Goed om te horen dat het een geslaagde vakantie was! Yes, 1 druk op de knop en ik meld de oude decoder af. Om te weten of ik de juiste decoder afmeld heb ik de laatste 3 cijfers van het serienummer of MAC adres nodig. Deze staan onderop de decoder. Je kan die het beste in een privébericht sturen via deze link. Ook ontvang ik ter verificatie onderstaande gegevens:

  • Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Ik hoor het van je! 

Groetjes, 

Rox

Hi @fmm.sterken, welkom op onze Community! Zou je meer toelichting kunnen geven over het afmelden van de decoder? Ik ben er om jou verder te helpen, maar dan heb ik iets meer achtergrondinformatie nodig om dit te doen. Ik hoor het graag van je, ik sta voor je klaar! :raising_hand_tone4:

Leuke vakantie gehad trouwens? 

Groetjes, 

Rox

 

Zie reactie Rox

Prima vakantie gehad Rox. We mogen niet klagen. Onze tv decoder was stuk en toen heeft de lpdesk ons een nieuwe gestuurd. Ik heb die aangesloten, maar er staat dat er teveel zijn aangemeld. Ik lees nu dat de oude afgemeld moet worden. Dat kun jij doen toch?

Reputatie 5

Hi @fmm.sterken, welkom op onze Community! Zou je meer toelichting kunnen geven over het afmelden van de decoder? Ik ben er om jou verder te helpen, maar dan heb ik iets meer achtergrondinformatie nodig om dit te doen. Ik hoor het graag van je, ik sta voor je klaar! :raising_hand_tone4:

Leuke vakantie gehad trouwens? 

Groetjes, 

Rox